سونیک فرانتیرز معرفی گشت؛ اولین بازی جهان باز سونیک

به گزارش ناق، سازندگان مجموعه سونیک بازی تازه از این سری را معرفی کردند. بازی بعدی این مجموعه سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) نام خواهد داشت و قرار است در تعطیلات سال 2022 عرضه شود.

سونیک فرانتیرز معرفی گشت؛ اولین بازی جهان باز سونیک

این بازی از طریق تیم سگا سونیک ساخته شده و تهیه کننده آن نیز ساچیکو کاوامورا است. همینطور اینکه کارگردان این بازی نو نیز موریو کیشیموتو نام دارد. طبق گفته تیم سازنده سونیک فرانتیرز، این بازی یک حالت جهان باز دارد. داستان آن نیز از طریق ایان فلین Ian Flynn نوشته شده است.

تاکاشی ایزوکا مسئول بخش خلاقیت تیم سونیک در مورد این معرفی گفت:

سگا در اصل سونیک فرانتیرز را حدود 6 ماه پیش معرفی کرد. در اصل معرفی آن در مراسم 30 سالگی مجموعه سونیک انجام شد. البته سازنده آن، نام سونیک نو را اعلام نکرد. البته در آن زمان تیم سازنده با نشان دادن یک تریلر از این جوجه تیغی دوست داشتنی طرفداران را مشتاق عرضه این بازی کرد.

سونیک فرانتیرز برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

علاوه بر بازی نو، تیم سازنده سونیک از سونیک جوجه تیغی 2 (Sonic The Hedgehog 2) نیز رونمایی کرد. این فیلم دنباله فیلم لایو اکشن سال 2020 سونیک است. آخرین موارد 3 بعدی عرضه شده از سونیک در سونیک فورسز (Sonic Forces) در سال 2017، سونیک جهانی گم شده (Sonic Lost World) در سال 2013 و سونیک نسل ها (Sonic Generations) در سال 2011 هستند.

به طور کلی مجموعه سونیک طرفداران بسیاری در میان گیمرها دارد. تعدادی از بازی های سونیک جزو بهترین موارد پلتفرمر هستند و در زمان خود بسیار محبوب بودند. نکته جالب اینجاست که تیم سازنده با وجود اینکه چند عنوان آخر سونیک موفقیت چندانی نداشته است، از تولید شماره نو خودداری نکرده است. حال امیدواریم که سونیک فرانتیرز بتواند خوب عمل کند و این مجموعه را دوباره در جهانی گیمینگ مطرح کند.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1882

به "سونیک فرانتیرز معرفی گشت؛ اولین بازی جهان باز سونیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "سونیک فرانتیرز معرفی گشت؛ اولین بازی جهان باز سونیک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونیک فرانتیرز معرفی گشت؛ اولین بازی جهان باز سونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید