شهرهای باستانی در چین

به گزارش ناق، چین مهد فرهنگ است . یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های اینجا تکامل یافته‌است که منجر به تاریخ باشکوه و فرهنگ متنوع شده‌است . امروزه بسیاری از شهرهای قدیمی به خوبی حفظ شده‌اند و جاذبه‌های توریستی مهمی شده‌اند . ده شهر بزرگ را انتخاب کرده‌ایم که باید دست‌کم یک‌بار در طول عمر از آن بازدید کنید .

شهرهای باستانی در چین

ورید اجوف:
این شهر یک جواهر باستانی مخفی است . سال‌ها طول میکشه . شهر در قرون‌وسطی به خاطر تجارت از طریق رودخانه لی رشد کرد . معماری خوب حفاظت‌شده مهم‌ترین جاذبه است : کشف خیابان‌های سنگی قدیمی , معابد و بازارهای تاریخی .
چرا آنجا بروم ?
به پل طول عمر بروید, که در آن مناظر خیره‌کننده از رودخانه لی , سنگ آسیا و حلزون سرازیر می‌شوند .
ج ن پینگ
پس از دهه شصت , یائو به عنوان یک مرکز مالی در چین خدمت می‌کرد . حتی در این روز شهر محصور است . دیوار باستانی متعلق به شهر باستانی است و در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد . خیابان‌های باریک قرون‌وسطایی یک گردش عاشقانه ایجاد می‌کنند و اجازه بازدید از شهر را می‌دهند .
چرا آنجا بروم ?
معماری تاریخی و ساختمان‌ها بسیار خوب حفظ شده‌اند . از فروشگاه‌ها و بازارها دیدن کنید و چیزی معتبر از تولید کنندگان محلی تهیه کنید .
شهر قدیمی شانگهای
شهر قدیمی توسط یک دیوار محاط شده بود و دره‌ای خود را به روی زمین باز کرده بود . میهمانان از تحسین معابد و باغ‌ها که توسط هزاران چراغ رنگی در شب روشن شده‌اند استقبال می‌کنند !
چرا آنجا بروم ?
معماری شگفت‌انگیز , جمعیتی را جذب می‌کند که در غذا زیاده‌روی می‌کنند, از نمایشگاهی در معبد خدای شهر بازدید می‌کنند که در بهار و پاییز برگزار می‌شود و تنها در خیابان‌های رومانتیک شانگهای سرگردان است .
شهر باستانی فونیکس فونیکس .
این شهر در یکی از استان‌های هونان تعبیه‌شده و توسط کوه‌های درخشان و باشکوه احاطه شده‌است . ساختمان‌های بسیار خوب از دوران مینگ و کینگ توسط یونسکو محافظت می‌شوند . تعجبی ندارد که شهر اغلب زیباترین شهر چین باشد .
چرا آنجا بروم ?
بازدید از این شهر ارزشمند , که صرف‌نظر از موقعیت آن به خاطر علاقه زیاد گردشگران قابل‌دسترسی است . یک تور قایق بردارید که در آن شهر بتواند زیبایی نادر خود را باز کند .
ژیان فنگ.
شهر وین , پایتخت باستانی چین , شهری با هاله تاریخی آشکار است . هرچه باشد از یکی از نخستین تمدن‌های دنیاست . جاذبه‌های مهم عبارتند از ارتش سفالی , دیوار شهر , نخستین مقبره امپراتور , موزه تاریخ , و جنگل ستون سنگی ستون .
چرا آنجا بروم ?
همچنین برای تحسین اپرای چینی جذاب به اینجا بیایید . ژیان به خاطر سبک کلاسیک اپرا مشهور است .
نانجینگ چین
پایتخت باستانی کشورهای مختلف از جمله جاذبه‌های زیادی شامل مقبره خورشید , مقبره امپراتور و مقبره کنفوسیوس است . شهر نانجینگ قرار دارد که در سواحل رودخانه یانگ تسه واقع شده‌است .
چرا آنجا بروم ?
این شهر شهری بزرگ در این منطقه است و دارای یک مرکز مدرن مدرن است . بنابراین ترکیب کاملی از امکانات معاصر و شهر قدیمی تاریخی است .
ورید اجوف:
این شهر در ساحل رودخانه زرد هم چنین به نام شهر خوشنویسی نیز شناخته می‌شود زیرا چندین سبک در اینجا توسعه یافته‌اند . همچنین صدها سال تاریخ در مورد گل داوودی هم دارد : یک جشنواره بزرگ گل در ماه اکتبر و نوامبر به خیابان‌ها ریختند .
چرا آنجا بروم ?
این شهر بزرگ و جاذبه‌های زیادی را کشف کنید . همچنن غذاها اصیل را امتحان کن د
پکن پکن!
یکی از بزرگ‌ترین شهره‌ای باستانی در جهان , پکن بسیاری از گنجینه‌های تاریخی را حفظ کرده‌است : دیوار بزرگ چین , شهر ممنوعه , معبد بهشت و کاخ باشکوه تابستانی , میدان تیان آن من با تالار بنای یادبود , مقبره مینگ , و محله‌های فقیر نشین.
چرا آنجا بروم ?
در حالی که بخش مدرن پکن به بلندترین آسمان‌خراش‌های و مراکز خرید لوکس خود می‌بالد ، این شهر قدیمی قطعا ً جذاب‌ترین بخش این جواهر قدیمی است .
2. Luoyang
Luoyang که به عنوان یکی از تمدن چین لقب گرفته‌است، یکی از پایتخت‌های اصلی کشور بوده‌است . Longmen توسط یونسکو محافظت می‌شوند و محل امضای این شهر هستند : نقوش برجسته بودا در سنگ و هزاران مجسمه در غارها جاذبه اصلی هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
دیدن موزه‌ها که آثار باستانی را نمایش می‌دهند . همچنین مهمانی آب را تجربه کنید که یک مجموعه چینی سنتی است که شامل 8 غذای گرم و 16 گرم است .
1. Guilin
نخست در 314 سال پیش از میلاد در دره خوش‌منظره رودخانه لی ، امروز Guilin یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در Chine است . این منطقه که با آرایش karst شگفت‌انگیز احاطه شده‌است ، به خاطر وفور درخت‌های خوشبو که در اینجا رشد می‌کنند ، به نام جنگل شیرین احاطه شده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
سفر دریایی به رودخانه لی را که یکی از آن‌ها است ، در نظر بگیرید .

انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 13

به "شهرهای باستانی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای باستانی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید