طرح لوکس و جالب برای زمین های خالی زیر پل ها در راستای مقابله با بی خانمانی!

به گزارش ناق، برای اطمینان از ایمنی ساکنان، سایت های قرارگیری غلاف ها با سامانه های امنیتی پیشرفته تجهیز می شوند. آنها بعلاوه با مددکاران و کارشناسان مراقبت های بهداشتی که خدمات حمایتی مانند مشاوره، آموزش شغلی، و مراقبت های بهداشتی برای توانبخشی را ارائه می نمایند، کار خواهند کرد.

طرح لوکس و جالب برای زمین های خالی زیر پل ها در راستای مقابله با بی خانمانی!

خبرنگاران - با تصور راهکار های نوآورانه برای رسیدگی به مسائل پیچیده اجتماعی، معمار شیل پتل (Shail Patel) از ابزار طراحی هوش مصنوعی میدجرنی (Midjourney) برای به تصویر کشیدن یک سری غلاف های ماژولار که می توانند افراد بی خانمان را در خود پناه دهند، استفاده نموده است.

شیل پتل با مد نظر قرار دادن فضاهای شهری نادیده گرفته شده و استفاده از طراحی ماژولار برای ایجاد محیطی امن و موقر برای افراد بی خانمان، راهکاری پایدار برای مساله بی خانمانی ارائه می دهد.

هر یک از غلاف های پیشنهادی به گونه ای طراحی شده اند که فضاهای زندگی مستقلی داشته باشند تا در تمام طول سال حریم خصوصی و راحتی افراد را فراهم کند. این غلاف ها با نور طبیعی فراوان، تهویه و سامانه های گرمایشی و سرمایشی یکپارچه شده و از مواد سازگار با محیط زیست ساخته می شوند.

سازه های ماژولار فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی برای اسکان افراد بی خانمان

شیل پتل فرم های ماژولار غلاف های مسکونی زیر پل را ارائه نموده که امکان ساخت و مونتاژ راحت و بعلاوه توسعه سریع پروژه و ارائه مسکن برای افراد بیشتر در صورت احتیاج را فراهم می نماید. غلاف ها با مواد بادوام و پایدار ساخته می شوند که طول عمر آنها را تضمین می نماید. این سازه ها بعلاوه به گونه ای طراحی شده اند که شامل ویژگی های کم مصرف مانند پنل های خورشیدی و سامانه های برداشت آب باران باشند و کاهش ردپای کربن را تضمین می نمایند.

برای اطمینان از ایمنی ساکنان، سایت های قرارگیری غلاف ها با سامانه های امنیتی پیشرفته تجهیز می شوند. آنها بعلاوه با مددکاران و کارشناسان مراقبت های بهداشتی که خدمات حمایتی مانند مشاوره، آموزش شغلی، و مراقبت های بهداشتی برای توانبخشی را ارائه می نمایند، کار خواهند کرد.

به گفته شیل پتل این طرح می تواند در شهرها و جوامع مختلف تکرار گردد و رویکرد جدیدی برای رسیدگی به مساله بی خانمانی در سراسر کشور ارائه می دهد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 فروردین 1402 بروزرسانی: 2 فروردین 1402 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2179

به "طرح لوکس و جالب برای زمین های خالی زیر پل ها در راستای مقابله با بی خانمانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح لوکس و جالب برای زمین های خالی زیر پل ها در راستای مقابله با بی خانمانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید