عرضه جدیدترین پرچم دار نوکیا احتمالا چندین ماه به تعویق افتاده است

به گزارش ناق، شرکت HMD که گوشی های با برند نوکیا را روانه بازار می نماید، اگرچه در زمینه گوشی های میان رده و پایین رده حرف زیادی برای گفتن دارد، ولی هنوز نتوانسته پرچم دار پر سروصدایی را معرفی کند. در رابطه با جدیدترین پرچمدار این شرکت که ظاهرا نوکیا 9.1 نام دارد، در بعضی گزارش ها آمده بود که در سه ماهه دوم 2020 می توانیم انتظار عرضه آن را داشته باشیم که حالا به نظر می رسد تاریخ معرفی آن به تعویق افتاده است.

عرضه جدیدترین پرچم دار نوکیا احتمالا چندین ماه به تعویق افتاده است

اکانت توییتری Nokia Anew که در زمینه برند نوکیا خبرها و شایعات موثقی را منتشر می نماید، با انتشار یک پست اعلام نموده که عرضه جدیدترین پرچمدار نوکیا به پاییز 2020 موکول شده است. طبق اعلام این اکانت، نام گوشی مذکور نوکیا 9.2 است و از تراشه اسنپ دراگون 865 بهره می برد.

پیش از این، گفته می شد که نوکیا 9.1 قرار است با اسنپ دراگون 855 یا 855 پلاس عرضه خواهد شد. اما با توجه به این خبر جدید، به نظر می رسد نوکیا ترجیح داده از تراشه تازه نفسی استفاده کند و به همین خاطر تکمیل فرایند توسعه و ساخت آن به تعویق افتاده است.

آیا نوکیا 9.2 پرچم دار شایسته ای برای این برند خواهد بود؟

در سال 2019، نوکیا 9 با تراشه قدیمی اسنپ دراگون 845 معرفی گردید. این گوشی به دلیل بهره گیری از تراشه قدیمی و البته دوربین پنج گانه نه چندان جذاب نتوانست توجهات زیادی را جلب کند و حالا به نظر می رسد HMD قصد ندارد این اشتباه را تکرار کند.

با بهره گیری از تراشه اسنپ دراگون 865، نوکیا 9.2 از فناوری 5G پشتیبانی خواهد نمود. در نهایت باید ببینیم نوکیا در برابر رقبایی مانند سامسونگ، شیائومی، هواوی و دیگر شرکت ها آیا می تواند در سال 2020 پرچم دار جذابی را عرضه کند یا نه.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 702

به "عرضه جدیدترین پرچم دار نوکیا احتمالا چندین ماه به تعویق افتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه جدیدترین پرچم دار نوکیا احتمالا چندین ماه به تعویق افتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید