عکسی تازه از آنر X10 مکس و نمایشگر عظیم آن لو رفت

به گزارش ناق، شرکت آنر قرار است فردا جدیدترین گوشی خود که نمایشگر بسیار عظیمی هم دارد را معرفی کند. این گوشی که نمایشگر 7.09 اینچی خواهد داشت، آنر X10 مکس نام خواهد گرفت و حالا یک روز مانده به معرفی، یک عکس جدید از این محصول به بیرون درز نموده است. جدا از عکس خود گوشی که اندازه بسیار عظیم آن را نشان می دهد، برچسب قیمت آن هم لو رفته است.

عکسی تازه از آنر X10 مکس و نمایشگر عظیم آن لو رفت

در تصویر اول که در زیر می بینید، رنگ هایی که آنر X10 مکس در آن عرضه می شوند هم قابل مشاهده است. جدا از آن، به نظر می رسد پنل نمایشگر عظیم این گوشی، از نوع LCD باشد و دوربین سلفی هم که در بریدگی قطره مانند در بالای آن جای گرفته است.

تصویر بعدی مربوط به برچسب قیمتی این گوشی ها می گردد که لو رفته است. مدل پایه آنر X10 مکس که رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد، با قیمت حدودی 339 دلار عرضه خواهد شد. مدل بعدی با همان میزان حافظه رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، حدود 367 دلار قیمت خواهد داشت. در نهایت بهترین نسخه از این گوشی با حافظه 128 و رم 8 گیگابایتی، قیمتی تقریبا معادل 395 دلار خواهد داشت.

انتظار می رود آنر از پردازنده مدیاتک Dimensity 800 در این گوشی استفاده کند. دوربین دوگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری حجیم 5000 میلی آمپری از دیگر مشخصات این گوشی هستند. شما درباره این گوشی 7.09 اینچی چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1051

به "عکسی تازه از آنر X10 مکس و نمایشگر عظیم آن لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکسی تازه از آنر X10 مکس و نمایشگر عظیم آن لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید