محبت خدا به سحرقریشی چیست ؟

به گزارش ناق، خبرنگاران : واکنش جالب سحر قریشی بازیگر زن به فحاشی هایی که در اینستاگرام به او می گردد را در این ویدیو ببینید.

محبت خدا به سحرقریشی چیست ؟

سحر قریشی در یک تبادل نظر به حواشی که پیرامونش مطرح است پرداخت. سحر قریشی به فحاشی هایی که در کامنت پست هایش در اینستاگرام به او می گردد واکنش نشان داد. سحر قریشی شهرتش را موهبت الهی دانست. سحر قریشی معتقد است که بسیاری از افراد فکر می نمایند اون و امثل او جایگاه آنها را گرفته اند. در این فیلم صحبت های سحر قریشی را مشاهده کنید.

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه ایرانی

سحر قریشی رکورد دار حاشیه و جنجال در میان بازیگران زن ایرانی است و به همین علت فحاشی های زیادی به او در اینستاگرام می گردد. البته او می گوید که همانطور که یک نفر در جامعه پزشک می گردد و یک نفر معلم من هم بازیگر شده ام و مسئول مسائل شما نیستم و خداست که به من این عزت را داده که برای مردم مهم باشم و در جامعه فردی تاثیر گذار باشم بعضی ها می خواهند عقده های درونی خودشان را خالی نمایند.

واکنش مهدی طارمی به حاشیه های سحر قریشی

در مقابل آن همه جنجالی که سحر قریشی درباره رابطه اش با مهدی طارمی به راه انداخته رفتار بسیار سرد و عادی مهدی طارمی قابل توجه است. مهدی طارمی رابطه اش با سحر قریشی را یک چیز عادی می داند که همه مردم چه سلبریتی چه عادی آن را تجربه می نمایند و در همان حد بود و دیگر تمام شده است ولی به طور جدی به ازدواج فکر می نماید که این یعنی ازدواج می نماید ولی نه با سحر قریشی.پیشتر منتشر شده بود که مهدی طارمی می خواست با سحر قریشی ازدواج کند ولی مادر او مخالفت نموده است و علت او دور بودن مهدی از حاشیه های ازدواج با یک سلبریتی است. این اواخر هرچه سحر قریشی بیشتر به سکوت رفته و خبری ازش نیست مهدی طارمی بیشتر در اوج بوده و تیتر خبرها بوده است.

رابطه با سحر قریشی باعث بیشتر دیده شدن مهدی طارمی شد ولی الان خود طارمی یک سلبریتی مشهور شده است که در جهان شناخته شده است. جالب است بدانید مدتی پیش رسانه های مشهور جهان که در حال آنالیز زندگی مهدی طارمی بوند (با توجه به درخشش او در خارج کشور) به رابطه اش با سحر قریشی به عنوان جنجال زندگی او شاراه کردند.

نظر سحر قریشی درباره زیبایی صورتش

سحر قریشی در یک مصاحبه گفته که زیبایی من لطف خدا بوده است و هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام. البته او در یک مصاحبه دیگر گفته بود که برای مدتی لب های خود را تزریق نموده ولی بعد مدتی پشیمان شده و آنها را خالی نموده است. عکس هایی با لب ورم نموده از او منتشر شده که مربوط به همان دوران است. چرا سحر قریشی روی ظاهر خود حساس است و همواره ظاهر او سوژه رسانه ها می گردد ؟ سحر قریشی معمولا نقش هایی را در سینما و حتی تلویزیون بازی می نماید که مربوط به دخترهایی با آرایش جیغ و جلف است و شاید همین نکته باعث شده که همکاران خانم او وی را مورد حمله و تسمخر قرار دهند.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1847

به "محبت خدا به سحرقریشی چیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبت خدا به سحرقریشی چیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید