محمدخانی: کی روش اگر در پرسپولیس بود بالای 20 گل می زد

به گزارش ناق، بدون شک ناصرمحمدخانی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران است. به اعتقاد خیلی ها او تکنیکی ترین مهاجم فوتبال ایران طی 40 سال اخیر است. بازیکنی که با حضورش در ترکیب پرسپولیس خیال هوادارانش را از تماشای فوتبال زیبا راحت می کرد. با او درباره پرسپولیس و چند نکته دیگر گپ زده ایم.

محمدخانی: کی روش اگر در پرسپولیس بود بالای 20 گل می زد

*طی چند هفته اخیر مهاجمان پرسپولیس در گلزنی پیروز نبودند.

بله، البته موقعیت خلق می کنند اما این که چرا کم گل می زنند دلیلش می تواند خستگی، کم دقتی در زدن ضربات آخر،عجول بودن و شرایط روحی باشد.همین بازی با ماشین سازی من تصور می کردم که با دو گل پیروز شویم و در همین تهران جشن قهرمانی بگیریم.اما نشد و کار به هفته آخر کشیده شد.تیم خوب ماشین سازی هم با فوتبالی بسته و تدافعی به خواسته اش که کسب یک امتیاز بود دست پیدا کرد.

*شاید هم خودشان را از پیش برنده می دانستند.

اصلا بعید نیست که این طور باشد. این مسئله در فوتبال شابت شده که هر زمان شما حریف تان را دست کم بگیرید به مشکل می خورید. در بازی با ماشین سازی پرسپولیس خیلی دیر به گل تساوی رسید به مظر من اگر در نیمه اول این گل را زده بود در نیمه دوم گل پیروزی را می زد.

*شما خودتان را برای چنین بازی های حساسی آماده می کردید؟

من همیشه تشنه گلزنی بودم به همین دلیل خیلی تمرین می کردم.اگر یک گل می زدم تلاش می کردم برای دومی و سومی.شاید باورتان نشود اگر در مسابقه ای یک فرصت گل را از دست می دادم تا یک هفته همه تمرکزم به می خورد مگر در یک بازی فوتبال چند تا موقعیت گل نصیب بازیکن می شود.یادم است علی آقا همیشه می گفت این همه تماشاگر به عشق شما آمدند شما هم باید ان ها را شاد به خانه های شان بفرستید. آلان هم علیپور نباید اشباع شود.

*بودیمیر را چطور دیدید؟

ببینید بازیکن خارجی که به ایران می آید باید یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشد.به هرحال بازی کردن در تیمی مثل پرسپولیس که بهترین تیم آسیاست کار آسانی نیست. شما در تیم های خارجی نگاه کنید وقتی بازیکن خارجی شان صاحب توپ می شود کاملا از بقیه متمایز است. من انتظارم از بودیمیر با این فیزیک خیلی بیشتر این ها است.

*در لیگ خودمان مهاجمان خارجی پیروزی مثل کی روش هم داریم که ...

به نظر من کی روش مهاجم ششدانگ وخیلی خوبی است.این بازیکن قدرت سرزنی و پا به توپ بسیار خوبی دارد و شک ندارم که اگر در پرسپولیس بود بالای بیست گل می زد. این مهاجم به هیچ وجه با بودیمیر قابل مقایسه تیست.

*پرسپولیس در آخرین بازی باید در خانه پارس جم به میدان برود.این بازی را چطور ارزیابی می کنید؟

اگر بازی در تهران بود من با اطمینان می کفتم که جام را می گیریم. اما آلان شرایط خیلی سخت شده چون آن ها با تمام توان می آیند تا فوتبال بی حرف و حدیثی را انجام دهند.پرسپولیس به هیچ وجه نباید برای مساوی به زمین برود.چون این طوری کار از این هم که هست مشکل تر می شود. با این حال خیلی امیدوارم که قهرمان شوند.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 208

به "محمدخانی: کی روش اگر در پرسپولیس بود بالای 20 گل می زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدخانی: کی روش اگر در پرسپولیس بود بالای 20 گل می زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید