حشمت مهاجرانی: جای کاپ لیگ قهرمانان در ویترین افتخارات پرسپولیس خالی است

به گزارش ناق، تهران (پانا) - سرمربی پیشین تیم ملی ایران تاکید نمود پرسپولیس با قهرمانی در لیگ آسیا می تواند عنوان مهمی را برای فوتبال ایران در عرصه بین المللی به دست آورد.

حشمت مهاجرانی: جای کاپ لیگ قهرمانان در ویترین افتخارات پرسپولیس خالی است

حشمت مهاجرانی با اشاره به حضور پرسپولیس در فینال جام باشگاههای آسیا گفت: فوتبال ما در این چند ساله در سطح بین المللی شرایط خوبی داشته و تمام افتخارات ممکن در عرصه آسیایی را در کارنامه اش دارد. در حال حاضر تنها افتخار باقی مانده برای ما در سطح قاره آسیا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست که در صورت قهرمانی پرسپولیس، خلا این جام ارزشمند برای فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس پر خواهد شد. ضمن این که این اتفاق خوب می تواند تاثیر مثبت و زیادی را روی لیگ ما بگذارد و سطح بازی ها و رقابت ها را بالاتر ببرد و انگیزه ها را برای تمام باشگاه های لیگ ایران دوچندان کند.

وی ادامه داد: با قهرمانی پرسپولیس در این فینال، این تیم می تواند در جام باشگاه های جهان حضور پیدا کند و این موضوع باعث می گردد که قرمزپوشان برابر تیم های عظیم فوتبال جهان قرار گرفته که این اتفاق هم اتفاق خوبی برای فوتبال ما در جهانست و می تواند نام فوتبال ایران را در سطح جهان بر سر زبان ها بیاندازد. ضمن این که نباید فراموش کرد با توجه به جایزه ای که برای قهرمان در نظر گرفته شده است، موفقیت پرسپولیس در این ملاقات می تواند بخش زیادی از مسائل اقتصادی سرخ پوشان را هم مرتفع کند.

مهاجرانی در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: باید بگویم ارزش کار پرسپولیس در صورت قهرمانی خیلی بالاتر از این حرف هاست چراکه خاطره این بازی ها هیچ گاه از سوی فوتبال دوستان فراموش نخواهد شد و این موفقیت تیم گل محمدی دروازه دیگری را برای فوتبال ایران در عرصه بین المللی باز خواهد نمود.

وی تاکید نمود: در این مقطع حساس همه باید دست به دست هم داده و هر کس در هر سمتی حضور دارد، به پرسپولیس یاری کند. پرسپولیس در حال حاضر برای همه باید حکم تیم ملی را داشته باشد. فرقی نمی کند؛ پرسپولیس نماینده فوتبال ایران است، نماینده تیم نساجی، سپاهان، شهرخودرو و.... در حال حاضر همه باید یاری نمایند و تسهیلاتی را فراهم نمایند تا این تیم بتواند از حیثیت و نام فوتبال ایران در آسیا دفاع کند. ضمن این که باید از تیم هایی مثل نساجی که به پرسپولیس در این جهت یاری کرد، تشکر و قدردانی گردد.

این مربی کارکشته در ادامه سخنان خود اظهار کرد: هم بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس می دانند در چه میدانی وارد شده اند و در چه ملاقات مهمی قدم می گذارند. این بازی برای کادر فنی و بازیکنان بسیار مهم است و من می دانم همه آنها این مساله را به خوبی درک نموده اند. سرنوشت خیلی از بازیکنان و مربیان با نتیجه این ملاقات می تواند تغییر کند. این افتخار در کارنامه شخصی و تیمی همه آنها و تمامی ارکان فوتبال ثبت می گردد و آنها باید تمام کوشش شان را به کار بگیرند تا بهترین نمایش خود را در این ملاقات ارائه بدهند. اطمینان دارم در این بازی فاکتور قدرت و غیرت به مربی یاری و بازیکنان می آید تا نتیجه غرور انگیز برای فوتبال ایران به ثبت برسد.

وی اعلام نمود: همه ما از موفقیت پرسپولیس خشنود می شویم و آرزو داریم که تیم گل محمدی در آسیا قهرمان شده و با جام به تهران بازگردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1338

به "حشمت مهاجرانی: جای کاپ لیگ قهرمانان در ویترین افتخارات پرسپولیس خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشمت مهاجرانی: جای کاپ لیگ قهرمانان در ویترین افتخارات پرسپولیس خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید