مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال در اهواز متوقف شد

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم های ملی حفاری اهواز و مس سونگون تبریز، عصر امروز از گروه دوم رقابت ها در سالن شهرک نفت اهواز در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی سه بر سه به سرانجام رسید تا نماینده خوزستان به اولین امتیاز خود در مسابقات دست پیدا کند.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال در اهواز متوقف شد

با ثبت این نتیجه تیم مس سونگون تبریز و با هفت امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت و تیم ملی حفاری اهواز نیز با یک امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی گروه دوم باقی ماند.

در این بازی احمد ملاعلی، حسین فهیمی مقدم و سینا ممبینی برای ملی حفاری اهواز گلزنی کردند و میثم خیام، بایک نصیری و حمزه کدخدایی گل های مس سونگون تبریز را به ثمر رساندند.

تیم های ملی حفاری اهواز و مس سونگون تبریز در هفته ششم یعنی بیست و چهارم دی ماه امسال به ترتیب به مصاف تیم های کوثر اصفهان و ایمان شیراز می فرایند.

تیم های ملی حفاری اهواز و مس سونگون تبریز در گروه دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با تیم های راگا تهران، فرش آرا مشهد، کوثر اصفهان، ایمان شیراز و سن ایچ ساوه همگروه هستند.

در لیگ برتر فوتسال 14 تیم در دو گروه به رقابت می پردازند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1385

به "مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال در اهواز متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال در اهواز متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید