خبرنگاران فوتسال برتر بانوان؛ پارس آرا شیراز از سد هیات اصفهان گذشت

به گزارش ناق، شیراز-خبرنگاران- تیم پارس آرا شیراز در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور از سد تیم هیات اصفهان گذشت و به رده دوم جدول گروه خود صعود کرد.

خبرنگاران فوتسال برتر بانوان؛ پارس آرا شیراز از سد هیات اصفهان گذشت

به گزارش خبرنگاران این بازی که از هفته سوم این رقابت ها و از گروه دوم آدینه در سالن نصیری شیراز برگزار گردید، تیم میزبان با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.

نیمه نخست این بازی با رجحان تیم میزبان آغاز شد اما عجله در زدن ضربات آخر تنها یکبار پیروز به گلزنی توسط مریم واعظ شدند تا این نیمه را با رجحان به رختکن بروند.

در نیمه دوم باز هم تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفت اما در این نیمه هم فرصت های زیادی از دست دادند تا اینکه صابره رحمانی پیروز شد دروازه تیم هیات اصفهان رابرای دومین بار باز کند و خاتمه این بازی با نتیجه2 بر صفر به سود پارس آرا شیراز انتها یافت و با کسب 6 امتیاز به رده دوم جدول گروه دوم ابن رقابت ها صعود کرد.

فریبا کعبی، نسیمه علاف پور، مژگان حیدری و کبری جاشنی قضاوت این بازی را بر عهده داشتند .

سرمربی پارس آرا : مشکل گلزنی داریم

سرمربی تیم پارس آرا شیراز با بیان اینکه تمرینات تیم را به دلیل اینکه معین نبود در مسابقات شرکت می کنیم یا خیر، دیر آغاز کردیم، اضافه نمود: این فرصت را نداشتیم که پیش از آغاز فصل خوب تمرین کنیم برای همین مشکل گلزنی داریم .

ستاره زارع آدینه پس از رجحان تیمش در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: از تیم هیات اصفهان که به تازگی به لیگ برتر صعود نموده است شناخت نداشتیم اگر چه بازی را بردیم اما از نتیجه به دست آمده راضی نیستیم زیرا فرصت های زیادی را از دست دادیم .

وی اضافه نمود: در نیمه نخست یک گل زدیم و در نیمه دوم هم با وجود رجحان یکبار دیگرپیروز به گلزنی شدیم که مشکل عظیم تیم ماست که باید در تمرینات آن حل کنیم.

به فدراسیون فوتبال اعتراض کردیم

وی گفت : فدراسیون فوتبال ملاقات هفته نخست ما مقابل تیم پالایش نفت آبادان را سه بر صفر به سود حریف اعلام و تیم را 10 میلیون تومان جریمه نموده است که به این امر اعتراض کردیم زیرا تیم شهروند ساری هم همین مشکل را داشته است و اسامی بازیکنان را دیرتر از موعد مقرر به فدراسیون ارسال نموده است.

زارع گفت :آدینه هفدهم بهمن ماه در هفته چهارم بازی سختی مقابل تیم مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته مسابقات داریم و می کوشیم مقابل این تیم مدعی با تمرینات بهتر نتیجه خوبی کسب کنیم.

با انتها یافتن هفته سوم این رقابت ها در گروه دوم تیم هیات خراسان رضوی با 9 امتیاز صدرنشین است ، تیم پارس آرا با 2 بازی و 6 امتیاز در جای دوم واقع شده است و تیم پالایش نفت آبادان هم با یک بازی و سه امتیاز سوم است.

تیم های سایپا تهران، ملی حفاری ایران، نامی نواصفهان، مس کرمان، پویندگان فجر شیراز ، شهروند ساری و هیات فوتبال رودان در گروه یک قرار دارند.

همچنین در گروه دوم هم مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته، هیات فوتبال خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان، رهیاب تهران ، پارس آرا شیراز، هیات فوتبال اصفهان و کیمیای اسفراین حضور دارند.

در انتها مرحله گروهی این رقابت ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد در نهایت از هر گروه 2 تیم به دور بعد صعود خواهند کرد و در ادامه هم چهار تیم صعود کننده برای کسب عنوان قهرمانی به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می پردازند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1420

به "خبرنگاران فوتسال برتر بانوان؛ پارس آرا شیراز از سد هیات اصفهان گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فوتسال برتر بانوان؛ پارس آرا شیراز از سد هیات اصفهان گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید