مردم خراسان شمالی از فردا ماسک را 900 تومان بخرند

به گزارش ناق، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم استان از فردا ماسک با قیمت 900 تومان را بخرند، همچنین تاکید کرد: مراکز فروش در صورت تخلف پلمپ خواهند شد.

مردم خراسان شمالی از فردا ماسک را 900 تومان بخرند

محمدعلی شجاعی در نشستی با موضوع ایجاد آخرین هماهنگی ها برای توزیع ماسک در سطح استان که 25 مهر ماه در محل استانداری برگزار شد، با تاکید بر نصب بنر اطلاع رسانی قیمت جدید ماسک تولیدی استان در مراکز فروش ماسک، گفت: طی امشب و فردا ماسک مورد نیاز داروخانه ها و روستاها توسط مسئولان توزیع می شود.

شجاعی با بیان اینکه فرمانداران باید سیستم توزیع ماسک در شهرستان ها را کنترل کنند، ادامه داد: سهمیه ماسک شهرستان ها توسط تولید کننده ها و توزیع کننده ها باید هر سه روز تهیه و تحویل داده شود.

کننده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر برخورد شدید با متخلفان فروش ماسک خارج از قیمت مصوب، اضافه کرد: مراکز متخلف بلافاصله پلمپ می شوند و همچنین از فروش ماسک هایی که نشان استاندارد ندارد باید جلوگیری شود.

شجاعی با بیان اینکه با همکاری واحدهای تولیدی استان و با هدف کمک به سلامتی مردم ماسک تولید استان از فردا با قیمت 900 تومان به فروش می رسد، اضافه کرد: این به معنای جلوگیری از توزیع انواع ماسک های دیگر نیست و مراکز فروش می توانند ماسک های دیگر با رعایت مسائل قانونی و مورد تایید سیستم قضا و دارو کشور و استان را به فروش برساند.

وی تاکید کرد: موجود نبودن ماسک تولید استان با قیمت 900 تومان در مراکز فروش تخلف است و اگر کمبودی وجود دارد باید اعلام تا تهیه شود.

شجاعی با بیان اینکه واحدهای تولیدی موظف به تامین ماسک مورد نیاز استان هستند، تاکید کرد: ماسک مازاد تولیدکنندگان به سایر استان ها ارسال می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1219

به "مردم خراسان شمالی از فردا ماسک را 900 تومان بخرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم خراسان شمالی از فردا ماسک را 900 تومان بخرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید