معرفی 20 مورد از برترین هتل های استانبول ، آپدیت 1401

به گزارش ناق، بدون شک، شهر استانبول مقصد مسافرتی بسیاری از گردشگران و مسافران از سراسر دنیا می باشد. در واقع، این شهر سالیانه پذیرای مهمانان بسیاری از سراسر دنیا می باشد و از همین رو دولت و مسئولان ترکیه در سال های اخیر اقدامات زیادی را برای رفاه حال مسافران انجام داده اند. یکی از اصلی ترین بخش هایی که می توان در این زمینه نام برد، هتل های استانبول می باشند. گردشگران این شهر باید از قبل با برترین هتل های استانبول آشنا باشند تا بتوانند مناسب ترین اقامتگاه را برای خود رزرو نمایند.

معرفی 20 مورد از برترین هتل های استانبول ، آپدیت 1401

آژانس خبرنگاران با هدف بهبود تجربه سفر شما به شهر استانبول، در ادامه به معرفی 20 مورد از بهترین هتل های استانبول پرداخته است، برای کسب اطلاعات در خصوص بهترین هتل های شهر استانبول، همراه خبرنگاران در ادامه باشید.

بهترین هتل های استانبول کدام هتل ها هستند؟

همان طور که می دانید، انتخاب بهترین هتل در استانبول کار ساده ای نمی باشد، چرا که بیشتر هتل ها دارای کیفیتی در سطح دنیای هستند که خدمات و امکانات لوکس و منحصر به فردی را به مهمانان ارائه می دهند. با خبرنگاران باشید تا 20 مورد از بهترین هتل های استانبول را در کنار یکدیگر آنالیز نماییم.

1- هتل سلطان احمد | Ajwa Sultanahmet

هتل AJWA Sultanahmet یکی از شاخص ترین هتل های 5 ستاره استانبول از نظر طراحی و دکوراسیون داخلی به شمار می رود. اگر چه این هتل به تازگی ساخته شده و در سال 2017 به روی مهمانان باز شده، اما پس از گذشت تنها چند سال، به یکی از بهترین هتل های ترکیه تبدیل شده است. این هتل، در منطقه معروف سلطان احمد، 10 دقیقه پیاده تا مسجد آبی واقع شده و بسیاری از مهمانان، آن را شیک ترین و لوکس ترین هتل استانبول می دانند. امتیازی که به طور کلی به امکانات و خدمات این هتل اختصاص داده شده است، امتیاز 9.4 از 10 امتیاز می باشد و تعداد اتاق ها 61 باب است.

2- سوهو هاوس استانبول | Soho House

استخر روی بام هتل 5 ستاره سوهو هاوس استانبول را می توان یکی از شاخصه های مجذوب کننده این هتل به شمار آورد، به علت معماری منحصر به فرد و برخورداری از فضاهای خاص، این هتل در بین خانم ها بسیار پرطرفدار است. سوهو هاوس استانبول در منطقه بی اوغلو واقع شده و دارای 3 ساختمان اصلی از جمله Chancy و Annex، یک ساختمان شیشه ای نو و باشگاه اعضا متعلق به قرن 19 Palazzo Corpi می باشد. باغ هتل دارای رستوران Cecconi و Cowshed Spa دارای باشگاه ورزشی و حمام سنتی است. امتیازی که مهمانان به آن اختصاص داده اند 8.9 از 10 امتیاز می باشد. هتل سوهو هاوس استانبول 87 باب اتاق را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

3 - عمارت Six Senses Kocatas Mansions

طراحی داخلی خیره کننده و فضای آرامش بخش هتل 5 ستاره Six Senses Kocatas Mansions را در هیچ هتلی نمی توانید تجربه کنید! هتل Six Senses Kocatas Mansions در استانبول و 9 کیلومتری پارک ایستینیه واقع شده است که دارای عمارت های بزرگ بازسازی شده متعلق به دوره عثمانی با منظرههای شگفت انگیز است. این هتل از امکانات بسیاری مانند تهویه مطبوع، باغ، کتابخانه و تراس برخوردار بوده و امتیاز 8.9 از 10 را به خود اختصاص داده است. اتاق های هتل در 41 باب همراه با امکانات و خدمات ویژه به مهمانان ارائه می شوند.

4 - هتل سودیه | SuadiyeHotel

هتل Suadiye که در امتداد ساحل سودیه و خیابان معروف بغداد قرار گرفته است، موقعیت مکانی عالی در کنار دریای مرمره در سمت آسیایی شهر استانبول را به مهمانان ارائه می دهد. میهمانان این هتل 4 ستاره لوکس می توانند از منظره ها خیره کننده دریا و جزایر پرنس از تراس آن لذت ببرند. خیابان پرجنب و جوش بگدات با فروشگاه هایی از برندهای لوکس متعدد، تنها 2 دقیقه پیاده تا هتل Suadiye فاصله دارد. اتاق های هتل در 155 باب با امکانات کامل به مهمانان عرضه می شوند. امتیاز اختصاص یافته به این هتل، 7.8 از 10 می باشد که نشان دهنده کیفیت مطلوب امکانات و خدمات آن است.

5 - هتل اورینت بانک استانبول | Orientbank

Orientbank Istanbul یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در مارس سال 2021 افتتاح شد. هتل Orientbank Istanbul، با بازار ادویه استانبول تنها 200 متر فاصله دارد و به راحتی با استفاده از مترو قابل دسترسی است. این هتل 5 ستاره دارای 34 باب اتاق همراه با خدمات دربان و میز تور می باشد و امتیاز اختصاص یافته به خدمات و امکانات آن 9.3 از 10 می باشد.

6 - عمارت ایاصوفیه استانبول | HiltonHagia Sofia Mansions

عمارت ایاصوفیه استانبول نیز یکی از آرامش بخش ترین و بهترین هتل های استانبول به شمار می رود، به طوری که این عمارت یک مکان عالی و محبوب در بین زوج ها است. خیابانی که هتل عمارت ایاصوفیه استانبول در آن قرار گرفته با ردیفی از درختان زیبا تزئین شده است و به خاطر خانه های تاریخی اش که با زیبایی خیره کننده گل ها و بوی باطراوت آن ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، شناخته می گردد. آب انبار رومی واقع در همان خیابان نمونه کاملی از ترکیب زیبای استانبول و معماری سنتی است. این هتل لوکس 5 ستاره امتیاز 9.1 از 10 را به خود اختصاص داده و 75 باب اتاق را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

7- کاخ چراغان کمپینسکی استانبول | istanbul ciragan palace

کاخ چراغان کمپینسکی استانبول یکی دیگر از هتل های لوکس و 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در قصری متعلق به قرن نوزدهم عثمانی واقع شده است، در این هتل استخری با منظره فوق العاده واقع شده است و دارای اسپا و مرکز سلامتی و 313 اتاق زیبا همراه با وای فای رایگان می باشد. اتاق های چیراغان پالاس کمپینسکی استانبول دارای تختخواب های لوکس و پنجره های کف تا سقف هستند. بعلاوه امتیاز اختصاص یافته شده به امکانات و خدمات این هتل، امتیاز 9 از 10 می باشد.

8. Hyatt Centric Levent Istanbul

بوتیک هتل Hyatt Centric Levent Istanbul واقع در محله پویا Levent، دارای موقعیت ایده آلی با دو مرکز خرید در نزدیکی و یک ایستگاه مترو درست روبروی آن است. امکانات این هتل لوکس 5 ستاره شامل یک آبگرم 3 طبقه با استخر سرپوشیده همراه با 79 باب اتاق است و امتیازی که مهمانان به آن اختصاص داده اند، امتیاز 9 از 10 می باشد.

9- گلنز پالاس استانبول | Glens Palas Istanbul

Glens Palas Istanbul یکی از بهترین هتل های استانبول به شمار می رود که دارای رستوران در پشت بام و امکاناتی نظیر مرکز تناسب اندام، بار و منظره دریا می باشد. موقعیت مکانی قرار گیری هتل، در 2 کیلومتری مرکز کنگره استانبول واقع شده و دارای امکاناتی از جمله رستوران، پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان می باشد. اتاق های هتل در 45 باب در اختیار مهمانان قرار می گیرند و امتیاز کلی که به امکانات هتل Glens Palas Istanbul اختصاص داده شده است، امتیاز 8.7 از 10 می باشد.

10- هتل روم میت امیر | Room Mate Emir

Room Mate Emir یکی دیگر از هتل های لوکس 4 ستاره استانبول می باشد که از اتاق هایی با امکانات کامل و ایده آل برخوردار است. Room Mate Emir که تنها 100 متر از خیابان پر جنب و جوش استقلال فاصله دارد، اقامتگاه های 4 ستاره است که طراحی داخلی آن به وسیله طراح معروف Lázaro Rosa Violán طراحی شده است که ترکیبی از مبلمان آوانگارد در یک ساختمان کلاسیک می باشد. اتاق های هتل در 47 باب می باشند و امتیاز هتل Room Mate Emir در کل 8.9 از 10 می باشد.

11-هتل جی دبلیو ماریوت استانبول | JW Marriott Istanbul Bosphorus

Marriott Istanbul Bosphorus یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر ارائه خدمات است که در نوامبر 2019 افتتاح شد. JW Marriott Istanbul Bosphorus دارای رستوران، مرکز تناسب اندام و بار می باشد. این هتل 5 ستاره همراه با 130 باب اتاق، امکاناتی از جمله اسپا و مرکز سلامتی، اتاق هایی با تهویه مطبوع و وای فای رایگان را به مهمانان ارائه می دهد و در کل امتیاز 8.6 از 10 را به خود اختصاص داده است.

12-هتل سون هیلز پالاس | Seven Hills Palace & Spa

هتل 5 ستاره Seven Hills Palace & Spa از بهترین هتل های استانبول است که دارای فضای آرامش بخش و معماری خیره کننده ای است و در مارس 2019 افتتاح شد. Seven Hills Palace & Spa واقع در 1.4 کیلومتری بازار بزرگ، محل اقامتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و بار نوشیدنی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل که در منطقه فاتح واقع شده است، دارای 67 باب اتاق همراه با باغ، حمام و سونا است و امتیاز 8.9 را به خود اختصاص داده است.

13 - هتل پرا پالاس | Pera Palace Hotel

هتل 5 ستاره پرا پالاس را می توان از مجذوب کننده ترین هتل های استانبول با معماری تاریخی و سنتی دانست، کاخ پرا که در سال 1892 به وسیله معمار فرانسوی-عثمانی الکساندر والوری تأسیس شد، یک هتل موزه بسیار خاص به شمار می آید که به سبک های نئوکلاسیک، هنر نو و شرقی طراحی شده است. این هتل منظره ها فوق العاده ای از شهر استانبول را در کنار امکاناتی مانند یک استخر سرپوشیده، و 115 اتاق مجلل با منظره شهر در منطقه تاریخی پرا استانبول ارائه می دهد. هتل پرا پالاس از امتیاز فوق العاده 9 از 10 برخوردار است.

14 - سوئیت برویت | Broyt Suites

Broyt Suites در فوریه 2020 افتتاح شد. این هتل در استانبول و 8 کیلومتری برج میدن و 12 کیلومتری بازار بزرگ، همراه با رستوران، 27 باب اتاق، وای فای رایگان در سراسر ملک و بعلاوه پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانانی واقع شده است. Broyt Suites یکی از بهترین هتل های استانبول است که حدود 13 کیلومتر تا باسیلیکا سیسترن، 13 کیلومتر تا ایاصوفیه و 14 کیلومتر تا ستون کنستانتین فاصله دارد. امتیاز اختصاص یافته شده به این هتل 4 ستاره لوکس، امتیاز 8.9 از 10 می باشد.

16- هتل فیرمونت کوازار استانبول | Fairmont Quasar Istanbul Hotel

هتل 5 ستاره فیرمونت کوازار استانبول مشرف به افق شهر پر جنب و جوش یا تنگه بسفر است و 209 اتاق عایق صدا با وای فای رایگان را به مهمانان خود ارائه می دهد. این هتل دارای اسپای Willow Stream همراه با یک سالن بدن سازی کاملاً مجهز، و استخر سرپوشیده و فصلی در فضای باز، مجموعه ای متنوع از رستوران ها، بارها و اسپا می باشد. Fairmont Quasar Istanbul در صورت درخواست، ترانسفر فرودگاهی لوکس و خدمات دیدار و استقبال در فرودگاه را ارائه می دهد. امتیاز اختصاص یافته به امکانات و خدمات این هتل 5 ستاره 8.9 از 10 می باشد.

16- هتل ویستا فولیا استانبول شیشلی | Vital Hotel Fulya

هتل ویتال فولیا استانبول شیشلی یکی از بهترین هتل های استانبول برای یک اقامت لوکس و در عین حال ارزان است که در ژانویه 2020 افتتاح شد. هتل ویتال فولیا استانبول شیشلی در 2.9 کیلومتری میدان تقسیم قرار گرفته است و دارای اقامتگاهی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن استراحت مشترک همراه با حمام ترکی و خدمات کرایه ماشین برای مهمانان می باشد. این هتل 4 ستاره دارای 52 باب اتاق بوده و امتیاز اختصاص یافته به امکانات آن 9.2 از 10 می باشد.

17- هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا | Wyndham Grand Istanbul Kalamış Marina Hotel

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا از بهترین هتل های استانبول به شمار می رود که درست در کنار مارینا کالامیس و پارک کالامیس در سمت آسیایی استانبول واقع شده است، دارای امکاناتی مانند استخر روی پشت بام و رستوران های مجلل است و در چند قدمی مارینا فنرباغچه و استادیوم فنرباغچه سوکرو ساراچوغلو قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره نوساز 210 اتاق شیک با منظره دریا، اسکله یا شهر را به مهمانان ارائه می دهد و امتیاز اختصاص یافته به آن 8.7 از 10 می باشد.

18 - هتل ووگ سوپریم استانبول | vogue hotel supreme istanbul

با اقامت در هتل لوکس و 5 ستاره ووگ سوپریم استانبول می توانید از امکانات و خدمات با کیفیت و صبحانه عالی برخوردار شوید. موقعیت مکانی عالی هتل ووگ سوپریم استانبول که در منطقه فاتح استانبول واقع شده است، در 40 متری باسیلیکا سیسترن، 400 متری ایاصوفیه و 350 متری مسجد آبی واقع شده است. از جمله امکانات این هتل شامل 83 باب اتاق، رستوران، پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک می باشد. امتیاز اختصاص یافته شده به هتل ووگ سوپریم استانبول 9.2 از 10 می باشد.

19 - هتل بانک استانبول | the bank hotel istanbul

هتل 5 ستاره بانک استانبول در منطقه رو به رشد Karaköy در Bankalar Caddesi واقع شده است. این هتل در فاصله چند قدمی بعضی از گالری های هنری محبوب شهر، مانند Istanbul Modern، Elipsis، Gallery Mana و Istanbul 74 واقع شده است و از 52 باب اتاق تشکیل شده است. امتیاز کلی اختصاص داده شده به امکانات و خدمات هتل بانک استانبول 9.1 از 10 می باشد.

20 - هتل پرا هیل | Pera HillHotel

هتل 4 ستاره پرا هیل در قلب منطقه تاریخی پرا واقع شده است و دارای تراس با منظره بسفر و اتاق های مدرن با عایق صدا و وای فای رایگان است. خیابان استقلال تنها 200 متر با هتل فاصله دارد و امتیاز اختصاص یافته شده به آن 8.1 می باشد. هتل پرا هیل 69 باب اتاق همراه با امکانات و خدمات عالی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

  • بهترین هتل های استانبول کدام هتل ها هستند؟

از جمله بهترین هتل های استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. AJWA سلطان احمد
  2. سوهو هاوس استانبول
  3. عمارت Six Senses Kocatas Mansions
  4. هتل سودیه SuadiyeHotel
  5. هتل اورینت بانک استانبول Orientbank
  6. عمارت ایاصوفیه استانبول HiltonHagia Sofia Mansions
  7. کاخ چیراغان کمپینسکی استانبول
  8. Hyatt Centric Levent Istanbul
  9. گلنز پالاس استانبول Glens Palas Istanbul
  10. Room Mate Emir
  • محبوب ترین هتل های 5 ستاره استانبول چه هتل هایی هستند؟

محبوب ترین و بهترین هتل های 5 ستاره استانبول عبارت اند از:

  • هتل ووگ سوپریم استانبول
  • AJWA سلطان احمد
  • سوهو هاوس استانبول
  • عمارت Six Senses Kocatas Mansions
  • هتل بانک استانبول
  • امکانات موجود در هتل های 5 ستاره استانبول چیست؟

اغلب هتل های 5 ستاره استانبول دارای امکانات لوکس و با کیفیتی هستند؛ این امکانات و خدمات شامل استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران های مجلل و سرویس اتاق با کیفیت می باشد.

نتیجه گیری

در اینجا، سعی کردیم با 20 مورد از بهترین هتل های استانبول آشنا شویم. همانطور که می دانید یکی از مهمترین اقداماتی که باید قبل از سفر انجام دهیم، انتخاب هتل و اقامتگاه مناسب می باشد؛ از همین رو پیشنهاد می گردد برای آشنایی با بهترین هتل های شهرها و کشورهای مختلف سراسر دنیا با آژانس خبرنگاران همراه باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2085

به "معرفی 20 مورد از برترین هتل های استانبول ، آپدیت 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 20 مورد از برترین هتل های استانبول ، آپدیت 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید