میز لپ تاپ ایستاده برای منزل، محیط اداره و کار

به گزارش ناق، میز لپ تاپ ایستاده یک گزینه عالی برای برای آنهایی است که به دلیل نشستن های طولانی مدت پشت میز، دچار دردهای مفصلی شده و احتیاج از طریق ای برای آرام کردن دردهای خود دارند. حقیقت این است که میزهای ایستاده می تواند این دردها را به نحوی عالی کاهش دهد. جالب است بدانید که میزهای ایستاده حتی باعث تناسب اندام شما نیز می شوند. تحقیقات نشان داده میزهای ایستاده به تمرکز بهتر و انرژی بیشتر حین کار یاری شایانی می نماید.

میز لپ تاپ ایستاده برای منزل، محیط اداره و کار

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق های زیبا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

البته وقتی از میز ایستاده صحبت می کنیم منظورمان این نیست که همواره باید پشت این میزها بایستید، بهترین روش استفاده از این میزها تعویض مکان از حالت نشسته به حالت ایستاده و برعکس است. تحقیقات نشان داده است که حتی فعالیت به میزان کم هم برای سلامتی افرادی که مدت بسیار طولانی پشت میز می نشینند بسیار مفید خواهد بود. تعویض حالت از حالت نشسته به حالت ایستاده در طول روز کاری، باعث کاهش ضررهای نشستن های طولانی مدت پشت میز می گردد. تحقیقات دیگری نشان داده است که کارمندانی که به طور مداوم بین حالت نشسته و ایستاده تغییر حالت می دهند، بیش از 50 درصد کارایی بیشتری نسبت به افرادی دارند که مدام در حالت نشسته کار می نمایند.

ابتدا با یک مدل ساده آغاز می کنیم، اگر در انتخاب میز لپ تاپ ایستاده چندان مطمئن نیستید، سعی کنید مدلی مشابه مدل زیر را انتخاب کنید. این میز چوبی بسیار خلاقانه و جالب دارای شش حالت ارتفاعی بوده و برای کار با لپ تاپ، تبلت و موبایل به همراه کیبورد بسیار مناسب است. البته از این میز می توانید بعنوان میز تحریر و نقاشی هم بهره ببرید.

نحوه چیدمان صحیح میز کار+ 33 عکس بسیار شیک و زیبا لوازم اداری رومیزی

با توجه به شرایط پیش آمده خیلی ها به دور کاری آورده و از منزل کارهای خود را انجام می دهند. اگر شما جزء این افراد بوده و احساس می کنید که کارایی تان بخاطر کار در خانه یا نشستن های طولانی مدت پشت میز کاهش یافته، یک میز ایستاده می تواند یاری شایانی به شرایط روحی و جسمی شما بکند. پزشکان توصیه می نمایند که هر فردی بیش از نیم ساعت به طور یکسره یکجا نشیند. در شکل های زیر سه مدل جالب میز لپ تاپ ایستاده را مشاهده می کنید که قابلیت فراوری در کارگاه های خانگی را هم دارند.

مدلی که در شکل اول پایین مشاهده می کنید، یک میز ایستاده برای کار با هر نوع وسیله الکترونیک، از لپ تاپ و کامپیوتر گرفته تا تبلت و موبایل است. بر روی سطح میز فضای کافی برای قرار دادن چند مانیتور و کیبورد وجود دارد. همچنین یک کشوی دراور مخفی نیز در میز تعبیه شده که اصلا دیده نمی گردد، این میز برای قرار دادن وسالی از قبیل موبایل و حتی لپ تاپ مناسب است. یک سوکت شارژ توکار داخل میز تعبیه شده تا وسایلی از قبیل موس، کیبورد و موبایل را شارژ کند. ارتفاع این میز به 120 سانتی متر می رسد که ارتفاع عالی برای کار با انواع لوازم است. اما نکته جالب در خصوص این میز تبدیل آن به یک میز نشسته است. میز دارای سیستمی است که به راحتی از میز ایستاده به نشسته و بلعکس تبدیل می گردد. در نتیجه با یک میز لپ تاپ ایستاده و نشسته به طور همزمان روبرو هستیم که بخاطر صرفه جویی در فضا، کارایی فوق العاده بالایی خواهد داشت.

41 مدل بهترین مدلهای میز کارمندی با قیمت خرید ارزان در بازار تهران

میز بعدی یک مدل ساده، بصرفه و بسیار کارآمد است. این میز لپ تاپ ایستاده برای آنهایی که از لحاظ بودجه ای در مضیقه بوده و دوست دارند همه جا میز خود را همراه داشته باشند طراحی شده است. مزیت عظیم این میز همانطور که در شکل های پایین مشاهده می کنید، قرار گیری آن بر روی میزهای ثابت است. با این کار می توانید این میز مخصوص با خود به محل کارتان مثل اداره برده و پس از مدتی با افزایش ارتفاع از حالت نشسته به حالت ایستاده کار خود را ادامه دهید. این میز لپ تاپ به هیچ گونه وسیله اضافی برای اسمبل و سرهم کردن احتیاج نداشته و بلافاصله قابل استفاده است. از لحاظ ارتفاعی، 9 حالت برای این میز تعریف شده و در بلند حالت می تواند تا 15 اینچ یا 37 سانتی متر لپ تاپ یا مانیتور و کیبورد را از سطح میز بالا بیاورد.

مدل بعدی هم یک میز انعطاف پذیر ایستاده/نشسته است که کمترین میزان را از فضا اشغال می نماید. ارتفاع این میز نیز به 120 سانتی متر می رسد. ارتفاع میز به سه حالت تقسیم می گردد و قابلیت نگهداری وزنی به اندازه 75 کیلوگرم دارد. بنابراین می توانید با خیال راحت با آرنج های خود بر روی میز تکیه دهید.

مدل میز کار و لپ تاپ کوچک و جمع و جور مناسب فضاهای کوچک

میز بعدی یک مدل عالی برای دفتر کار خانگی و اتاق کار است. طراحی ال شکل میز برای قرار گیری در فضای کنج اتاق خواب بسیار مناسب است. ارتفاع این میز نیز قابل تغییر بوده و از 60 تا 120 سانتی متر تغییر می یابد. البته این مدل هیچگونه میز یا کشویی برای ذخیره سازی لوازم ندارد اما قابلیت های نظیر پریز برق و مدیریت کابل و سیم را در خود دارد.

خیلی ها برای خرید میز لپ تاپ ایستاده مدل های بسیار ساده و ارزان قیمت و کوچک را در نظر دارند. مدلی که در شکل های پایین مشاهده می کنید یک نمونه عالی و ارزان قیمت است که علاوه بر جمع و جور بودن، قابلیت تنظیم ارتفاع را هم دارد. از این میز می توانید هم بصورت نشسته بهره ببرید و هم به صورت ایستاده.

منبع: اتاق
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1079

به "میز لپ تاپ ایستاده برای منزل، محیط اداره و کار" امتیاز دهید

2 کاربر به "میز لپ تاپ ایستاده برای منزل، محیط اداره و کار" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز لپ تاپ ایستاده برای منزل، محیط اداره و کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید