هدیه آسیا به سپاهان؛ تضعیف رقبا

به گزارش ناق، امیرقلعه نویی در آخرین مصاحبه اش سال 99 را سال خوبی برای خودش ندانست و یکی از دلایل آن را مشکلاتی که در سپاهان داشت مطرح کرد. او تیم سابقش را با لیورپول کلوپ مقایسه کرد که به خاطر مصدومیت چند بازیکن نه تنها قهرمانی را از دست داد که حتی نتوانست سهمیه آسیایی کسب کند. اگرچه این اتفاق یک نکته منفی در کارنامه مربی گری امیرقلعه نویی خواهد بود، اما عواقب آن شاید بتواند یک جام را به محرم نویدکیا هدیه بدهد.

هدیه آسیا به سپاهان؛ تضعیف رقبا

پرسپولیس به عنوان جدی ترین و سرسخت ترین حریف سپاهان برای قهرمانی به همراه دیگر مدعیان یعنی استقلال و فولاد و تراکتور روز های سختی را پیش رو دارند. شروع بازی های آسیایی که بسیار فشرده برگزار خواهد شد و این تیم ها هر 4 روز باید به میدان بروند؛ بازه حساسی را برای نمایندگان ایران شروع نموده است. به غیر از فولاد که برای ورود به این کارزار ابتدا باید شرایط بازی اش با العین معین گردد بقیه تیم ها روز های سختشان به زودی شروع خواهد شد. علاوه برفشردگی و خستگی بازیکنان مسائل دیگری مانند مصدومیت و حتی ابتلا به کرونا و همچنین مسائل روحی و روانی حاصل از نتایج بازی ها هم خطرات دیگری در کمین مدعیان است.

در این میان سپاهان با فراغ خاطر و با شرایط بسیار خوب می تواند استراحت نموده و با بازی های تدارکاتی خودش را برای برگشت مدعیان از سفر آماده کند. تمام اتفاقاتی که در این دو هفته می افتد می تواند معادلات قهرمانی که تا این هفته شکل گرفته را عوض کند و اتفاقات جدیدی را رقم بزند. پرسپولیس البته با این شرایط سخت ناآشنا نیست و آن ها چندین فصل است که چنین روز های پرفشاری را در بخشی از سال تجربه می نمایند و با آن غریبه نیستند. با این حال حضور رقیب قدرتمندی به نام سپاهان که نشان داده این فصل نمی خواهد از کورس جا بماند کار آن ها را نسبت به همواره سخت تر خواهد نمود.

اولین بازی پرسپولیس بعد از بازگشت از بازی های آسیایی با سپاهان خواهد بود که نتیجه این بازی می تواند چهره مدعی اصلی را کمی معین تر کند. بازی بعدی آن ها هم دربی پایتخت است تا حساسیت لیگ در آن چند هفته به حداکثر خود برسد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1537

به "هدیه آسیا به سپاهان؛ تضعیف رقبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه آسیا به سپاهان؛ تضعیف رقبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید