همه مسیرها به سمت تفاهم میان عون و حریری مسدود است

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، روزنامه الجمهوریه لبنان با اشاره به آخرین تحولات مربوط به فرایند تشکیل کابینه این کشور نوشت: همه مسیرها برای دست یابی به تفاهم میان میشل عون رئیس جمهور و سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان، مسدود است.

همه مسیرها به سمت تفاهم میان عون و حریری مسدود است

رسانه لبنانی در ادامه آورده است: فرایند تماس های دولتی همچنان در یک دور باطل در حال چرخیدن است و گرفتار همان شرایطی است که امکان دستیابی به تفاهم را غیرممکن می نماید.

این روزنامه می نویسد: تماس ها برای تشکیل دولت به نحوی است که وجود نوعی تمایل پنهان برای بستن درهای منتهی به گشایش و در نتیجه باقی ماندن شرایط دولت به همان شکل بحرانی و بی فایده را تایید می نماید.

به نوشته این روزنامه، به همین دلیل منابع مطلع از حال و هوای تماس های جاری برای تشکیل دولت، فاش نموده اند که همه راههای منتهی به ایجاد تفاهم بین میشل عون رئیس جمهوری و سعد الحریری نخست وزیر مکلف همچنان به طور کامل مسدود است و به نظر می رسد هیچ نیتی نزد هیچ یک از آن دو برای چنین تفاهمی وجود ندارد.

الجمهوریه در ادامه نوشت: روشن است که طرح ابتکاری نبیه بری برای حل و فصل بحران دولت در لبنان با بازی تلف کردن عمدی وقت روبروست و این در حالی است که شرایط لبنان در شرایطی است که هیچ مجالی برای وقت تلف کردن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1638

به "همه مسیرها به سمت تفاهم میان عون و حریری مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه مسیرها به سمت تفاهم میان عون و حریری مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید