واحدهای اقامتی اردبیل مورد بازدید نهاده شد

به گزارش ناق، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از نظارت و بازرسی واحدهای اقامتی شهرستان اردبیل اطلاع داد.

واحدهای اقامتی اردبیل مورد بازدید نهاده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، صغری فرشی سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل، امروز سه شنبه 13 آذر با اعلام این خبر توضیح داد: در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات و تجهیزات تاسیسات و موسسات گردشگری نظارت بر این واحد ها انجام می گردد.

او با اشاره به اتمام فاز نخست عملیات نظارت و بازرسی از واحدهای اقامتی ادامه داد: در فاز دوم عملیات نظارت از واحدهای اقامتی شهر سرعین برنامه ریزی شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: نظارت مستمر از تاسیسات در طول سال ادامه خواهد داشت.

فرشی توضیح داد: ضمن اصلاح نواقص موجود در برخی واحد ها از واحد های نمونه نیز تشویق به عمل آمده است.

او استاندارد سازی را از دیگر برنامه های این معاونت اعلام نمود و اضافه کرد: با اتمام استاندارد سازی واحد ها امید واریم به سطح قابل قبولی از کیفیت خدمات گردشگری برسیم.

به گفته سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان استانداردسازی مراکز اقامتی می تواند منجر به افزایش ماندگاری مسافران شده و در راستای تحقق اهداف بلند مدت توسعه گردشگری به ویژه زمستان بیدار موثر باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 108

به "واحدهای اقامتی اردبیل مورد بازدید نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای اقامتی اردبیل مورد بازدید نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید