استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی بوشهر در دهکده گردشگری دریایی ساخته می گردد

به گزارش ناق، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتبال ساحلی در بوشهر استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی در دهکده گردشگری ساحلی بوشهر ساخته می گردد.

استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی بوشهر در دهکده گردشگری دریایی ساخته می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، مهدی تاج پیش از ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه فوتبال ساحلی ایران در رنکینگ جزو 5 تیم برتر دنیا قرار گرفته است گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات بین قاره ای در رده دوم دنیا قرار گرفته است که این مهم از افتخار ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه کشور ایران در آسیا به عنوان مرکز و محور فوتبال ساحلی است توضیح داد: تیم فوتبال ساحلی بوشهر در ایران صندلی ویژه ای دارد و تیم دریانوردان پارس جنوبی چهار سال پیاپی قهرمان لیگ برتر است و این در حالی است که همیشه 5 تا 6 بازیکن بوشهری در تیم ملی فوتبال ساحلی حضور دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال از میزبانی بوشهر برای برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی چهار جانبه با حضور تیم های مطرح دنیا خبرداد و خاطر نشان کرد: در این تورنمنت دنیای تیم های ملی فوتبال ساحلی پرتغال و ایتالیا و لهستان شرکت دارند که امید می رود بوشهر میزبانی شایسته ای در این تورنمنت باشد.

تاج با تاکید بر نقش میزبانی شایسته برای برگزاری مسابقات دنیای مختلف اعلام کرد: اگر بوشهر در تورنمنت چهار جانبه فوتبال ساحلی بتواند میزبان مناسب و شایسته ای باشد، در آینده می توان مسابقات جام دنیای دیگر که بسیار مهم و ارزشمند است برگزار گردد.

وی با بیان اینکه استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی بوشهر در دهکده گردشگری دریایی ساخته می گردد گفت: برای برگزاری تورنمنت چهار جانبه دنیای فوتبال ساحلی در بوشهر، استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی در دهکده گردشگری ساحلی بوشهر ساخته می گردد.

تاج با بیان اینکه ساخت محل برگزاری مسابقه تورنمنت فوتبال ساحلی دنیای در بوشهر فرایند مطلوبی دارد اضافه نمود: از محل برگزاری مسابقات در جوار دهکده گردشگری بازدید ایجاد زیرساخت ها فرایند مطلوبی دارد که امید می رود در کمترین زمان تکمیل شده و مسابقات در زمان مقرر برگزار گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال از کوشش ها و اقدامات استاندار بوشهر ساخت زمین چمن مصنوعی در روستاها و شهرهای مختلف استان بوشهر قدردانی کرد و اضافه نمود: احداث این تعداد زمین فوتبال در روستاها و محلات مختلف شهرها نشان دهنده عزم جزم مسئولان استان بوشهر برای گسترش فوتبال و ورزش در تمام مناطق است و کاری بی نظیر و استثنایی و بسیار ارزش به شمار می رود.

تاج با بیان اینکه باید از ساخت زمین چمن مصنوعی مدل الگوبرداری گردد تاکید نمود: از اقدام استاندار بوشهر در ساخت این زمین های فوتبال به عنوان الگو استانداران و مسئولان سایر استان ها در احداث زمین چمن مصنوعی در مناطق روستایی و شهری کوشش نمایند تا از همین زمین ها، بازیکنان بزرگی رشد نمایند و آینده فوتبال مملکت را بیمه نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 731

به "استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی بوشهر در دهکده گردشگری دریایی ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی بوشهر در دهکده گردشگری دریایی ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید