چند راه حل برای سفر مقرون به صرفه به اروپا

به گزارش ناق، امروزه سفر به یک مقوله جدایی ناپذیر از زندگی تبدیل شده است . سفر فرصت کشف مقاصد و فرهنگ های نو را به ما می دهد. بازدید از مقاصدی که تا به حال ندیده اید تا هم صحبت شدن با مردم کشورها و شهرهای نو از معجزه سفر است. چالش های سفر همواره یکی از دغدغه های اصلی ما برای سفر بوده است. هزینه های بالای سفر، نداشتن مرخصی و داشتن بچه ها خردسال، همگی از موانعی ذهنی هستند که اجازه نمی دهند به سفر برویم.

چند راه حل برای سفر مقرون به صرفه به اروپا

چطور ارزان تر سفر کنیم؟

اصلی ترین موانع سفر بحث هزینه است . این که فکر کنید همواره هزینه های سفر به خصوص هزینه های سفرهای خارجی بالاست فکر اشتباهی است. امروزه با توسعه خدمات گردشگری وتنوع تورهای خارجی و داخلی می توانید به طیف وسیعی از تورهای اروپایی و آسیایی و همین طور سفرهای داخلی دسترسی داشته باشید که با اندکی مدیریت هزینه، انتخاب مناسبی برای شما و خانوادتان خواهد بود. شما به راحتی می توانید از بین تورهای اروپایی و آسیایی و همین طور تورهای داخلی یک سفر خوب را انتخاب کنید که مناسب با بودجه سفر شما باشد.

کدام مقاصد و کدام تورها را انتخاب کنیم ؟

جواب دادن به سوال بالا بستگی به این دارد که شما چه مقصدی را دوست دارید. تورهای اروپایی را بیشتر می پسندید یا تورهای داخلی را مناسب می بینید. یک تور ارزان می خواهید یا می خواهید به یک سفر لوکس بروید. یک تورمهیج یا یک تور خانوادگی می خواهید.

با کدام وسیله سفر کنیم؟

شاید اولین وسیله ای که برای سفر به فکر شما می رسد هواپیما باشد. اما اگر قصد سفر به اروپا را دارید ما قطارهای اروپایی را به شما پیشنهاد می کنیم که بتوانید از مسیر سفر نیز لذت ببرید. یکی از این قطارهای اروپایی، قطارهای سوئیس است که سفر با آن یکی از رویایی ترین سفرهای عمرتان خواهد بود. سفر با قطار سوئیس به علت داشتن مسیری زیبا در دامنه کوهستان آلپ یکی از مجذوب نماینده ترین مسیرهای قطارهای اروپایی است.

مزیت های استفاده از قطار اروپا نسبت به هواپیما

-حمل چمدان ها در طول مسافرت با قطار راحت تر و ارزان تر است. برای چمدان های خود هم بالای صندلی خود فضای مناسب دارید و هم در قسمت بار فضای خوبی برای چمدان هایی وجود دارد که مقدار بزرگتری دارند.

-قطارهای سریع السیر اروپایی تقریبا در تمامی اروپا در حال ارائه خدمات هستند و مسافرین با صرف هزینه و زمان کمتری (البته برای مسافت های کوتاه) می توانند به مقصد خود برسند، قطارهای سریع السیر برای مسافت های کوتاه بسیار به صرفه تر و مناسب تر از هواپیما هستند و رزرو بلیط قطار اروپا در بعضی موارد ساده تر از رزرو بلیط هواپیما است.

-شما می توانید به جای پرداخت هزینه هتل و هواپیما برای رسیدن به مقصدتان از قطارهای شب رو اروپا بهره ببرید. با این کار هم در طول مسیر در فضای خوبی که در اختیار خواهید داشت استراحت می کنید و بعلاوه هزینه پرواز به مقصدتان را صرفه جویی خواهید کرد.

-در قطارهای اروپایی، امکاناتی همانند پریز برق برای شارژ کردن گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و دیگر وسایل الکترونیکی خود را در اختیار خواهید داشت. بعلاوه می توانید با خیال راحت استراحت کنید و وعده غذایی خود را در قطار و بدون توقف در مسیر میل کنید.

-اگر از سیستم ریل پس بهره ببرید در تمامی اروپا یا بخشی از آن یا حداقل در سراسر یک کشور در یک بازه زمانی، هر چند بار که بخواهید می توانید از قطار برای مسافرت بهره ببرید.

-می توانید قبل از مسافرت صندلی خود را رزرو کنید یا اگر این کار را نکرده اید، می توانید در روز حرکت در صندلی هایی که رزرو نشده اند، بنشینید. این مطلب به کشور اروپایی مورد نظر شما و زمان مسافرت شما بستگی دارد.

-در طول مسافرت با قطار از زمان هایی که برای چک کردن ویزا و منتظر ماندن برای پرواز خبری نیست و شما با خیالی آسوده سفر خواهید کرد.

-تفاوت قیمت های کلاس های مختلف صندلی های شما در قطار، کمتر از کلاس های پروازی هواپیما است. البته تمامی کلاس های صندلی های قطار دارای امکانات خوبی هستند و مردم اروپا برای مسافرت ترجیح می دهند با صندلی های درجه دو قطار مسافرت نمایند که در هزینه سفرشان صرفه جویی گردد.

-ایستگاه های قطار اروپا در مرکز شهرهای اروپا قرار دارند و برای جابه جایی بعد از سفر و بعلاوه عوض کردن خط ریلی خود نیازی به هزینه اضافه نیست. بعلاوه شما باید چند ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید و فرآیند سوار شدن به هواپیما چند ساعت زمان خواهد برد اما استفاده از قطار اروپا این طور نیست.

از ریل پس اروپا استفاده کنیم تا سفری ارزان تر به اروپا داشته باشیم.

بلیط اعتباری ریل پس اروپا بلیطی است که مسافران با خریداری آن می توانند در بازه تعیین زمانی از تخفیفات ویژه سفر با قطار استفاده نمایند. ریل پس(Rail Pass) به بلیطی اطلاق می گردد که مسافرین با خرید آن، امکان استفاده از قطارهای اروپایی را برای چندین مسافرت نامحدود در یک بازه زمانی را خواهند داشت، بعلاوه می تواند علاوه بر تخفیفات سفر با قطار، از تخفیفات بازدید از موزه ها، اماکن تاریخی و استفاده از سیستم حمل و نقل درون شهری نیز بهره مند گردد.

برای داشتن یک برنامه سفر ارزان و هیجان انگیز، برترین راه تماس با کارشناسان سفر آژانس مسافرتی جهانگیر گشت آسمان است. شما می توانید برای داشتن برترین پیشنهادات تورهای داخلی و خارجی با شماره های تماس زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه بهره ببرید.

تلفن های تماس

02126410130

02126410131

02126410132

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2154

به "چند راه حل برای سفر مقرون به صرفه به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند راه حل برای سفر مقرون به صرفه به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید