کرمان میزبان رقابت های سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور

به گزارش ناق، نخستین دوره مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر، مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت به میزبانی کرمان برگزار می گردد.

کرمان میزبان رقابت های سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور

فرزاد ایرانمنش، رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گفت: فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی مطابق برنامه ریزی کلان انجام شده توسط وزارت ورزش و جوانان و به منظور توسعه و رشد پایدار رشته سنگ نوردی و همچنین شناسایی استعدادهای برتر، اولین دوره مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور را مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، در دو رده سنی به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان برگزار می نماید.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها با حضور 300 شرکت کننده در بخش دختران و در گرایش های سرطناب، سرعت، بلدرینگ و کامباین انجام می گردد، اضافه نمود: از استان کرمان 12 ورزشکار در این رقابت ها حضور می یابند.

ایرانمنش روز افتتاحیه رقابت ها را 30 آبان جاری عنوان و توضیح داد: مسابقات از روز یکم تا چهارم آذرماه در سالن سنگ نوردی، خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان برگزار می شوند.

وی یادآور شد: رقابت ها پنج شنبه یک آذر در رشته سرعت، جمعه 2 آذر در رشته بلدرینگ، شنبه 3 آذر ماه در رشته سرطناب و یک شنبه 4 آذر ماه در رشته کمباین پیگیری می شوند.

یادآور می گردد: رقابت های بخش پسران نیز یکم تا چهارم آذر ماه به میزبانی استان زنجان در سالن اختصاصی سنگ نوردی برگزار می شوند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 96

به "کرمان میزبان رقابت های سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان میزبان رقابت های سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید