کلنگ زنی مجتمع دامپروری 400 رأس دامی در شهر امام دزفول

به گزارش ناق، کلنگ زنی مجتمع دامپروری 400 رأس دامی در شهر امام از توابع شهرستان دزفول با حضور جمعی از مسئولان انجام شد.

کلنگ زنی مجتمع دامپروری 400 رأس دامی در شهر امام دزفول

سید احمد آوایی، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اهواز، گفت: زمینی به مساحت 11 هکتار و با پیگیری های مستمر و از طرف شهرداری شهر امام از یکی از شرکت های کشت و صنعت دزفول خریداری و پس از اخذ مجوز های لازم، کلنگ احداث مجتمع 400 راس دامی امروز با حضور جمعی از مسئولان به زمین زده شد.

او با بیان اینکه دزفول قطب کشاورزی و دامپروری است و باید در این حوزه در جهت ایجاد اشتغال جوانان منطقه کار گردد، اضافه کرد: با توجه به شرایط مالی امروز اجرای چنین طرح هایی برای ایجاد رونق مالی بسیار لازم است، بنابراین حمایت از سرمایه گذاران در این حوزه باید به صورت مستمر انجام گیرد.

آوایی بیان داشت: امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری و راه اندازی این مجموعه باشیم که نتیجه آن قطعا افزایش چندین برابری طرح های این چنینی در سطح شهرستان است و باعث افزایش تامین گوشت و شیر در منطقه خواهد شد.

این مقام مسئول توضیح داد: با توجه به وسعت 11 هکتاری این مجموعه امکان افزایش ظرفیت آن در آینده وجود دارد و بدون شک راه اندازی چنین طرح هایی و نظارت مستمر بر پایداری این طرح ها باعث تقویت و توسعه بنیه های مالی در این شهرستان و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در منطقه می گردد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1840

به "کلنگ زنی مجتمع دامپروری 400 رأس دامی در شهر امام دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی مجتمع دامپروری 400 رأس دامی در شهر امام دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید