10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (27 تیر 1401)

به گزارش ناق، هدفون های بی سیم در دنیای مدرن امروز به گجت های جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند که در هر زمان و هر مکان می توانیم از آن ها بهره ببریم. این گجت های پوشیدنی با تنوع و قیمت های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به 10 هدفون محبوب در خبرنگاران بیندازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (27 تیر 1401)

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت هدفون های بی سیم در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید هدفون بی سیم را دارید از شما دعوت می کنیم که مقاله ما را بخوانید. در چهاردهمین فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم خبرنگاران در سال 1401، کنندگان شرکت سامسونگ با 3 و اپل با 2 محصول بیش ترین تعداد کننده را از آن خود نموده اند. با دیجی کالا مگ در این مقاله همراه باشید.

1. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

ارگونومی و راحتی در Galaxy Buds Pro حرف اول را می زند. درایورهای 11 میلی متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و فراوری شده است. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP، HFP بهره می برد. در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. هر کدام از گوشی های هدفون از یک باتری به ظرفیت 61 میلی آمپر مجهز شده است که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. شما می توانید این هدفون را با قیمت 2,850,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

2. هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1

لیتو می خواهد با هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1 تمامی احتیاجهایی را که کاربر از یک هدفون کاملا بدون سیم احتیاج دارد، مرتفع سازد. این هدفون که دارای طراحی منحصر به فردیست، اندازه قدرت بیس بالایی را به کاربران عرضه می نماید. محدوده عملکرد این هدفون بلوتوثی حدوداً 10 متر است به این معناست که شما قادر خواهید بود هدفون خود را تا فاصله 10 متری از گوشی هوشمندتان قرار دهید. باید در نظر داشته باشید که عمر باطری این هدفون باکیفیت بستگی به نوع استفاده شما دارد برای مثال حین مکالمه، عمر باطری تقریبا 18 ساعت و هنگام گوش دادن به موسیقی به 6 ساعت کاهش می یابد. باید خاطر نشان کنیم که شما کاربران عزیز خبرنگاران مگ می توانید این هدفون با کیفیت را با قیمت 650,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران تهیه نمایید.

3. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live بدون شک یکی از برترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. سامسونگ برای Galaxy Buds Live شکل کاملا متفاوت لوبیایی را انتخاب نموده است. درایورهای 12 میلی متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و فراوری شده است. این هدفون هم از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP HFP بهره می برد. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live اولین ایربادز سامسونگ با قابلیت حذف فعال نویز ANC است. هر کدام از گوشی های هدفون از یک باتری با ظرفیت 60 میلی آمپر مجهز شده که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. این محصول ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 1,750,000 تومان در فروشگاه خبرنگاران در دسترس شما واقع شده است.

4. هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2021 همراه با محفظه شارژ

این سری هدفون های اپل که همیشه با طراحی منحصربه فرد و با نام AirPods Pro 2021 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و اندازه بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می کنند. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. لازم به ذکر است این محصول به چیپست Apple H1 تازه اپل مجهز شده است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام گردد. AirPods Pro 2021 قابلیت تازه توانایی شارژ شدن به وسیله MagSafe را هم دارد که در مجموع تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می توانید این محصول را با قیمت ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 6,049,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

5. هدفون بلوتوثی لنوو مدل QT81

طراحی هندزفری Lenovo QT81 به شکلی است که حالت تو گوشی دارد و آن را به گونه ای طراحی نموده اند که با قرار دادنش در گوش، حجم کوچکی از QT81 دیده می گردد که همین امر نشان از فرم ساختاری بسیار مطلوب و ابعاد کوچک آن دارد؛ این فرم از ظاهر هندزفری، سبب شده تا به راحتی از گوش خارج نگردد و فعالیت هایی مثل ورزش کردن یا امور مختلفی که جنب و جوش زیادی دارند هم به هر ترتیبی که صورت می گیرند باعث خارج شدن ایرفون ها از گوش نشوند. وزن هر کدام از ایرفون ها حدود 3.8 گرم است. داخل داک شارژ Lenovo QT81 یک پنل نمایشگر قرار داده شده که به شما شرایط شارژ هندزفری ها و داک شارژ را بصورت درصدی نمایش می دهد. شما کاربران عزیز خبرنگاران مگ می توانید این هدفون با کیفیت را ضمن کاهش قیمت با قیمت 396,990 تومان از فروشگاه خبرنگاران تهیه نمایید.

6. هدفون بلوتوثی لیتو مدل LT-7

لیتو می خواهد با ایربادز LT-7 تمامی احتیاجهایی را که کاربر از یک ایربادز کاملا بدون سیم احتیاج دارد، مرتفع سازد. انتقال امواج بی سیم این ایربادز به وسیله نسخه 5 فناوری بلوتوث صورت می گیرد. این ایربادز با 4 میکروفون (2 عدد در هر هدفون) باعث افزایش کیفیت صدا شده و شما می توانید با شنیدن صدای بلند و واضح، از یک صحبت صوتی شفاف و بدون سر و صدا لذت ببرید. هر ایربادز دارای باتری داخلی با ظرفیت 30 میلی آمپر است که در مجموع ظرفیت باتری 60 میلی آمپر ساعتی را به کاربران ارائه می دهد. از طرف دیگر محفظه شارژ ایربادزها، دارای یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی است. مدت زمان شارژ کیس شارژ 1.5 ساعت و ایربادزها نیز 1 ساعت است. شما کاربران خبرنگاران مگ می توانید این هدفون شرکت لیتو را با قیمت 1,190,000 تومان از خبرنگاران خریداری نمایید.

7. هدفون بی سیم اپل مدل AirPods New Generation

همانطور که از نام AirPods New Generation پیداست، این محصول نسل تازه ایرپاد بی سیم اپل است. طراحی قسمت گوشی های این هدفون نسبت به نسل قبلی خود، تغییر چندانی ننموده و همچنان به راحتی و قدرت نسل قبلی است. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. این محصول بعلاوه به چیپست Apple H1 تازه اپل مجهز شده است. شما می توانید این هدفون را ضمن کاهش قیمت با قیمت 3,599,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران تهیه کنید.

8. هدفون مخصوص بازی کیو سی وای مدل QCY G1

هندزفری QCY G1 45ms Low Latency Gaming Earbuds محصولی از شرکت معروف QCY بوده که مخصوص گیمرها طراحی شده است. این هندزفری علاوه بر کارکرد، زیبایی خاصی نیز دارد. QCY برای راحتی استفاده و کنترل این هدفون بی سیم اپلیکیشنی دارد که کاربران اندرویدی و iOS می توانند با نصب آن روی گوشی هوشمند خود راحت تر آن را کنترل کنند. یکی از ویژگی های هندزفری G1 افکت گیمینگ است که برترین تجربه بازی را به کاربران ارائه می دهد. با این ویژگی صدای ماشین ها، ابزارها و حتی قدم های دشمنان خود در بازی به راحتی قابل احساس است. با افکت گیمینگ تعبیه شده در این هندزفری برای افرادی که گیمر هستند این محصول خرید بسیار خوبی خواهد بود. شما می توانید این هدفون را با قیمت 743,250 تومان از خبرنگاران خریداری نمایید.

9. هدفون بی سیم هواوی مدل Sport AM61

یکی از برترین هدفون های هوآوی، مدل Sport AM61 است که یکی از محصولات پرفروش این شرکت پرطرفدار شناخته می گردد. این مدل صرفا برای ورزشکاران ساخته شده تا در برابر تعرق بدنی با این هدفون سبک وزن دچار مشکل نشوند. باتری به کار رفته در این مدل در حالت آماده به کار عمری معادل 10 روز دارد و شما می توانید برای 11 ساعت پخش موسیقی مداوم و یا مکالمه روی آن حساب کنید. هدفون بی سیم هواوی مدل Sport AM61 کاملا با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS و گوشی های آن ها هماهنگی دارد. شما می توانید این محصول شرکت هواوی را با قیمت 889,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

10. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

هدفون بی سیم Level U2 از درایورهای 12 میلی متری بهره گرفته و به وسیله بلوتوث 5.0 به هم متصل می شوند. بعلاوه از پروفایل های صوتی HFP ،HSP A2DP ،AVRCP و Samsung Scaleble Codec پشتیبانی می نماید. وزن این محصول 41.5 گرم است و از سمت راست دارای 4 دکمه ریموت کنترل است. نرخ آمپدانس این هندزفری 32 اهم و فرکانس آن 20000 هرتز است. به ادعای شرکت باتری این هندزفری تا 18 ساعت پخش موسیقی یا 13 ساعت مکالمه با شارژ کامل را ارائه می دهد. بعلاوه هنگامی که تماس ورودی داشته باشید، بر روی گردنی این هدفون ویبره ای احساس خواهید کرد تا متوجه تماس بشوید. شما می توانید این محصول پرفروش شرکت سامسونگ را ضمن کاهش قیمت با قیمت 715,000 تومان به وسیله فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2059

به "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (27 تیر 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (27 تیر 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید