بازگشت ژاوی در شب شروع آماده سازی السد برای رویارویی با پرسپولیس

به گزارش ناق، تیم فوتبال السد قطر تمرین های ویژه آماده سازی رویارویی با پرسپولیس را در حضور بازیکن اسپانیایی خود شروع کرد.

بازگشت ژاوی در شب شروع آماده سازی السد برای رویارویی با پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه السد قطر، بازیکنان این تیم امشب (دوشنبه) تمرین های خود برای بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که روز 23 اکتبر (اول آبان) برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد شروع کردند. در این تمرین 4 بازیکن ملی پوش شامل اکرم عفیف، پدرو میشل، خوخی بوعلام و عبدالکریم حسن پس از موافقت سرمربی تیم ملی قطر با عدم همراهی در بازی دوستانه ملی با ازبکستان نیز حضور داشتند.

طبق اعلام سایت رسمی باشگاه السد قطر بغداد بونجاح و جونگ نیز پس از سرانجام بازی های ملی تیم های ملی الجزایر و کره جنوبی به تمرین های این تیم بازخواهند گشت.

همچنین ژاوی هرناندز، بازیکن اسپانیایی که به دلیل مصدومیت بازی اخیر السد در لیگ ستارگان قطر برابر السیلیا را از دست داده بود از امشب در تمرین تیمش حضور یافت تا مهیای رویارویی با پرسپولیس گردد.

تیم السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت نیز ساعت 18:30 دقیقه اول آبان در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. تمجید دهام از ژاوی در آستانه بازی با پرسپولیس و خط خوردن 4 ملی پوش السد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 74

به "بازگشت ژاوی در شب شروع آماده سازی السد برای رویارویی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ژاوی در شب شروع آماده سازی السد برای رویارویی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید