آیا سردرباغ ملی و میدان مشق برای مردم بازگشایی می گردد؟

به گزارش ناق، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه 12 از امکان بازدید مردم در ساعات اداری از محدوده میدان مشق و سردر باغ ملی اطلاع داد.

آیا سردرباغ ملی و میدان مشق برای مردم بازگشایی می گردد؟

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سعادتی در پاسخ به این سئوال که چند سال قبل شهرداری تهران با صرف هزینه های میلیاردی نسبت به اصلاح میدان مشق اقدام نموده اما چرا حالا شهروندان نمی توانند از آن در ساعات مختلف استفاده نمایند؟ اظهارکرد: ساختمان های وزارت امور خارجه در محدوده میدان مشق قرار گرفته است و پس از حوادث مجلس، شورای امنیت کشورسطح امنیتی را در محدوده این وزارتخانه افزایش داده و مقررات سختگیرانه شده است.

سعادتی با بیان اینکه البته همکاری خوبی میان شهرداری و مجموعه های مستقر در میدان مشق اجرا شده است، گفت: دانشگاه هنر، پست، بانک سپه،وزارت امور خارجه و... در این میدان مستقر هستند که انصافا همراهی خوبی با شهرداری دارند بگونه ای که در پاییز ماه رویداد پاییز برگ برگزار گردید و برنامه های متنوعی برای نوروز و ماه رمضان داشتیم که به دلیل شیوع کرونا و پرهیز از برگزاری اجتماعات لغو شد.

ایسنا نوشت، شهردار منطقه 12 با اشاره به تفاهم شهرداری و وزارت امورخارجه برای تبدیل میدان مشق به موزه، گفت: انصافا وزارت امورخارجه علاقه مند به رفتارهای فرهنگی و هنری است و در حال انتقال و ساماندهی بخش های اداری هستند تا فضا برای انجام کارهای فرهنگی باز گردد اما این مهم به مرور اتفاق خواهد افتاد و باید برای تبدیل شدن ساختمان های اطراف میدان مشق به موزه های مختلف کمی منتظر باشیم.

منبع: گردشبان
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 900

به "آیا سردرباغ ملی و میدان مشق برای مردم بازگشایی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سردرباغ ملی و میدان مشق برای مردم بازگشایی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید