احمدی: به خاطر مسائل شخصی به مسجدسلیمان نرفتم، فعلاً چند پیشنهاد دارم و خبر خداحافظی ام صحت ندارد

به گزارش ناق، رحمان احمدی، دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پارس جنوبی خاطرنشان کرد که به دلیل مسائل شخصی به نفت مسجدسلیمان نرفته است.

احمدی: به خاطر مسائل شخصی به مسجدسلیمان نرفتم، فعلاً چند پیشنهاد دارم و خبر خداحافظی ام صحت ندارد

رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به عدم حضورش در تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مدتی در تمرینات این تیم شرکت کردم، ولی متأسفانه به دلیل مسائل شخصی حضورم در این تیم منتفی شد. من در این زمینه حتی با مهدی تارتار هم صحبت کردم و شرایطم را شرح دادم. در نهایت هم به تهران برگشتم و حضورم در نفت مسجدسلیمان منتفی شد.

وی که مدتی پیش از حضور در تیم گل ریحان هم انصراف داد، توضیح داد: در خصوص عدم حضورم در این تیم قبلاً شرح دادم، الان هم تمریناتم را دنبال می کنم تا از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشم.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر پیشنهادی دارد؟، بیان نمود: چند پیشنهاد دارم و سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم. مهم این است که در حال حاضر آمادگی بدنی ام را حفظ کنم تا با یک شرایط خوب تیم جدیدم را انتخاب کنم.

دروازه بان پیشین تیم ملی در واکنش به شایعاتی مبنی بر خداحافظی اش از فوتبال توضیح داد: این موضوع صحت ندارد و می خواهم همچنان فوتبال بازی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 343

به "احمدی: به خاطر مسائل شخصی به مسجدسلیمان نرفتم، فعلاً چند پیشنهاد دارم و خبر خداحافظی ام صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: به خاطر مسائل شخصی به مسجدسلیمان نرفتم، فعلاً چند پیشنهاد دارم و خبر خداحافظی ام صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید