اخلاقی: امیدوارم تا شروع اردوی کشتی فرنگی امکانات فراهم گردد، با حضور در بجنورد مسابقات را از نزدیک خواهیم دید

به گزارش ناق، مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با دوستان کادرفنی به بجنورد خواهیم رفت تا مسابقات را از نزدیک ببینیم و شاهد عملکرد فرنگی کاران باشیم.

اخلاقی: امیدوارم تا شروع اردوی کشتی فرنگی امکانات فراهم گردد، با حضور در بجنورد مسابقات را از نزدیک خواهیم دید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

حبیب اخلاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص حضورش در جلسه بازدید و آنالیز هجدهمین دوره المپیک دانش آموزی که روزهای 18 تا 21 آذر ماه در چین برگزار گردید، گفت: این مسابقات دو سال یک بار برگزار می گردد و هجدهمین دوره آن، مهر ماه سال آینده در 18 رشته ورزشی در کشور چین برگزار می گردد و به همین دلیل کمیته های مختلف جلساتی در همین رابطه داشتند و من به عنوان مسئول کشتی فدراسیون دنیای دانش آموزی در جلسات سه روزه حضور داشتم. در این چند روز از محل برگزاری رقابت ها بازدید داشتیم و در خصوص نحوه برگزاری مسابقات صحبت شد که این دوره شاهد تغییراتی هستیم. سن شرکت کنندگان برخلاف دوره های گذشته، بین 15 تا 18 سال خواهد بود، یعنی متولدین سال های 2003، 2004 و 2005 می توانند در این مسابقات کشتی بگیرند.

وی در خصوص اینکه حضور در این جلسات تداخلی با برنامه های تیم ملی فرنگی ندارد، گفت: خیلی قبل تر از سفر به چین، هماهنگی لازم را با کادرفنی و محمد بنا انجام دادم. البته اردویی هم نداشتیم، چون بعد از اینکه جام دنیای لغو شد، اردوی ما تعطیل شد.

اخلاقی با اشاره به حضورش در مسابقات باشگاه های دنیا در بجنورد تاکید نمود: با دوستان کادرفنی به بجنورد خواهیم رفت تا مسابقات را از نزدیک ببینیم و شاهد عملکرد فرنگی کاران باشیم.

مربی تیم ملی فرنگی در انتها گفت: خداراشکر اوضاع خوب است. یک سری امکانات احتیاج است که خب در حال حاضر نداریم. برگزاری اردوهای تیم ملی در یک خانه کشتی سخت است و امیدوار هستیم که تا زمان شروع اردوی دو تیم، خانه کشتی شماره یک هم آماده گردد و امکانات مورد احتیاج مهیا باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 644

به "اخلاقی: امیدوارم تا شروع اردوی کشتی فرنگی امکانات فراهم گردد، با حضور در بجنورد مسابقات را از نزدیک خواهیم دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخلاقی: امیدوارم تا شروع اردوی کشتی فرنگی امکانات فراهم گردد، با حضور در بجنورد مسابقات را از نزدیک خواهیم دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید