انتقال مسی به الهلال سه شنبه رسمی می گردد؟

به گزارش ناق، الهلال عربستان آماده است تا روز سه شنبه به صورت رسمی انتقال لیونل مسی به این باشگاه را اعلام کند.

انتقال مسی به الهلال سه شنبه رسمی می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیونل مسی دیشب در آخرین بازی خود با لباس پاری سن ژرمن به میدان رفت.

قرارداد این بازیکن با پی اس جی به انتها رسید و دو طرف برای امضای قرارداد تازه با یکدیگر به توافق نرسیده اند و فوق ستاره آرژانتینی در پی ترک پاریس و کسب تجربه ای تازه در دوران حرفه ای فوتبالش است.

در حالی که طرفداران بارسلونا امید زیادی به بازگشت اسطوره این باشگاه داشتند اما شرایط مالی بارسا و قوانین سختگیرانه فرپلی مالی لالیگا این اجازه را به او نداد. علاوه بر این، نزدیکان این ستاره آرژانتینی مدعی شده اند که آنها پیشنهادی رسمی به مسی ارائه ننموده اند و او قصد ندارد بیشتر از این برای تیم سابقش صبر کند.

وزنامه اسپورت مدعی شده که انتقال مسی به الهلال تمام شده و این باشگاه عربستانی میخواهد روز سه شنبه این خبر را به صورت رسمی اعلام کند و از این خرید مجذوب کننده و باورنکردنی رونمایی کند.

در این خبر گفته شده که این بازیکن قرار است در تاریخ ششم ژوئن پاسخ مثبت نهایی را به این باشگاه بدهد و آنها تمامی کارهای اداری و قراردادهای لازم را آماده نموده اند تا در همان روز به امضا برسد و خبر انتقال مسی به الهلال هم در همان تاریخ اعلام گردد.

اسپورت تاکید نموده که الهلال آماده است تا مبلغ 400 میلیون یورو به صورت سالانه به مسی پرداخت کند که تقریبا دو برابر مبلغی است که کریستیانو رونالدو در حال حاضر از النصر دریافت می نماید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1402 بروزرسانی: 17 خرداد 1402 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2209

به "انتقال مسی به الهلال سه شنبه رسمی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال مسی به الهلال سه شنبه رسمی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید