این فیلم های ترسناک را نگاه نکنید!

به گزارش ناق، خبرنگاران : جنگل ها به یکی از اصلی ترین لوکیشن ها در فیلم های ژانر ترسناک تبدیل شده اند که داستان بعضی از بهترین آثار ژانر وحشت سینما، در آن ها رخ می دهد.

این فیلم های ترسناک را نگاه نکنید!

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، جنگل ها می توانند برای عده زیادی ترسناک باشند. هالیوود و ژانر وحشت نیز از این موضوع استفاده می نماید و ترس و انزوا را در فیلم ها به نمایش می گذارد. تصور تنها بودن در جنگل و تصور به اینکه کسی شما را دنبال و یا چیزی شما را تهدید می نماید، برای هر کسی می تواند ترسناک باشد. از وس کریون، کارگردان ژانر وحشت گرفته تا جیسون ورهیز که از شخصیت های قاتل های معروف در دنیای سینماست، از جنگل ها به عنوان مکانی برای انتخاب سوژه ها و قربانی های خود استفاده می کردند.

فیلم هایی مثل آدینه سیزدهم در سال 1980 و کلبه ای در جنگل در سال 2011، از ترس مخاطب از جنگل ها به طور موثر استفاده نموده اند و در نوع خود بهترین هستند. این جا بهترین موارد از این فیلم ها را می بینید.

دریاچه بهشت (2008)

تیم بازیگری خوب باعث شده که این فیلم سینمایی با داستانی در خصوص زوجی که از طریق گروهی بچه جوان مورد آزار قرار می گیرند، عمیقا ترسناک گردد. شرایط در این فیلم خیلی زود به یک کابوس از شکنجه و قتل تبدیل می گردد. این فیلم اغلب با نقدهای مثبتی روبه رو شد و عده ای آن را با مهمترین فیلم های ژانر وحشت سینما مقایسه کردند.

سوزان (1981)

یکی از فیلم های قدیمی در ژانر اسلش،ر فیلم سوزان است که به خاطر تیم بازیگری، سرعت روایت فیلم و همینطور گریم های خوب در جمع بهترین هاست. داستان در خصوص یک قاتل در یک کمپ تابستانه است که قربانیان خود را با استفاده از یک شئ تیز به قتل می رساند. این فیلم از لوکیشن های بیرونی اش نهایت استفاده را برده و به هواداران ژانر وحشت یک اثر سرگرم نماینده و سراسر ترس را ارائه می نماید.

آخرین خانه در سمت چپ (1972)

این فیلم ترسناک کلاسیک ساخته وس کریون، در جمع یکی از موثرترین فیلم های ترسناک قرار گرفته است که حتی ممکن است آزار دهنده باشد. داستان در خصوص دو دختری است که از طریق گروهی ربوده می شوند و حالا والدین آن ها به دنبال انتقام جویی هستند. این فیلم در سینماها پیروز بود؛ البته مخاطبان آن با خشونت زیادی روبرو شدند و اکرانش در چندین کشور به دلیل محتوایش ممنوع شد.

بن بست (2003)

اعضای یک خانواده که می خواهند به یک گردهمایی برای مراسم سال نو بفرایند، باید از جاده ای که در وسط جنگل قرار گرفته است عبور کند، اما با زنی در لباس سفید و یک بچه بر می خورند. قبل از آن که آن ها بخواهند در خواست یاری نمایند این زن ناپدید می گردد و پس از این ماجرا، شب آن ها به شبی پر از اتفاقات ترسناک بی سرانجام تبدیل خواهد شد.

آیین (2017)

داستان این فیلم در خصوص گروهی از دوستان است که به یک ماجراجویی در ارتفاعات می فرایند، اما بعد از اتفاقاتی متوجه می شوند که از طریق موجودی عجیب و غریب دنبال می شوند. آیین اولین فیلم بلند دیوید بروکنر بود که سابقه حضور در تعدادی از پروژه های ترسناک دیگر را نیز داشته است.

کلبه ای در جنگل (2011)

کلبه ای در جنگل یک کمدی ترسناک است و به همان اندازه ای که برای ترساندن کوشش می نماید برای لحظات خنده دار نیز کوشش نموده است. از بازیگران این فیلم می توان به کریستن کانلی، کریس همسورث و جسی ویلیامز اشاره نمود. داستان در خصوص پنج دوست است که که برای استراحت به سفری در دل جنگل می فرایند و در کلبه ای ساکن می شوند، اما آن ها در می یابند که در کلبه اتفاقات عجیب و غریبی در حال وقوع است و سعی در کشف راز این کلبه می نمایند.

او در شب می آید (2017)

این فیلم برداشتی منحصر به فرد و دراماتیک از دنیای پسا آخرالزمانی است. داستان در خصوص خانواده ای است که از اتفاقاتی که منجر به از بین رفتن تمدن و بشریت شده نجات پیدا نموده اند و به جنگل پتاه می برند، اما روزی یک خانواده دیگر را پیدا می نمایند که به آن ها پناه آورده اند. ماجرای این دو خانوده به مرور دچار چالش و به داستانی پرخطر تبدیل می گردد.

مرده شریر 2 (1987)

این فیلم که دنباله فیلم اصلی به کارگردانی سم ریمی بود، با اضافه کردن ویژگی های طنز بیشتر و از طرفی ترس و خلاقیت، نه تنها در ژانر وحشت بلکه با در نظر دریافت همه ژانرها به یکی از تحسین شده ترین دنباله های تاریخ سینما تبدیل شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1571

به "این فیلم های ترسناک را نگاه نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این فیلم های ترسناک را نگاه نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید