فراوری فیلم سینمایی با استفاده از بازی ساز پلی استیشن برای نخستین بار

به گزارش ناق، شرکت سونی از فراوری فیلم سینمایی با استفاده از ابزار بازی ساز کنسول پلی استیشن موسوم به دریمز خبر داده است. دریمز به وسیله استودیوی سازنده بازی لیتل بیگ پلانت عرضه شده است.

فراوری فیلم سینمایی با استفاده از بازی ساز پلی استیشن برای نخستین بار

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از انگجت، سونی میخواهد یک فیلم سینمایی انیمیشن را با عنوان یک سفر زمستانی با استفاده از ابزار بازی ساز کنسول پلی استیشن به نام دریمز فراوری کند.

در این فیلم سینمایی در کنار بازیگران واقعی از پرده آبی و تکنیک های متنوع جلوه های ویژه استفاده می گردد. ابزار دریمز در اصل به وسیله شرکت مدیا مولکول ابداع شد که قبلاً بازی لیتل بیگ پلانت را عرضه نموده بود. این بازی برای استفاده کاربران کنسول بازی پلی استیشن 4 عرضه شده بود.

تا به حال سابقه نداشته که از ابزار دریمز برای فراوری فیلم بلند سینمایی استفاده گردد. اما بازی های مختلفی از این طریق فراوری و عرضه شده که از جمله آنها می توان به رندرز او نیچر، ایمسرسیو اکسپرینس و غیره اشاره نمود.

زمان عرضه این فیلم تعیین نشده، اما انتظار می رود فیلم برداری آن در ورشو لهستان از ماه ژوئن، شروع گردد. احتمالاً مدتی طول می کشد تا فرایند پس از فراوری این فیلم تکمیل گردد.

https://www.engadget.com/play-station-game-builder-dreams-to-be-used-in-feature-film-picked-up-by-sony-170550385.html

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1945

به "فراوری فیلم سینمایی با استفاده از بازی ساز پلی استیشن برای نخستین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری فیلم سینمایی با استفاده از بازی ساز پلی استیشن برای نخستین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید