جذابترین مسیرهای گردشگری آلمان، عکس

به گزارش ناق، مهم ترین مراکز گردشگری آلمان از میان تاکستان های این کشور می گذرد. اما در عین حال، ورزشگاه های فوتبال در آلمان برای مردم این کشور، بیشتر از هر جای دیگر، لذت بخش است.

جذابترین مسیرهای گردشگری آلمان، عکس

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

در 15 ورزشگاه استان نوردراین وستفالن آلمان که عظیم ترین استان این کشور است، مسابقات هیجان انگیز بسیاری برپا می گردد.

جهت افسانه ها: شهر هاناو در آلمان، محل تولد برادران گریم است. یاکوب و ویلهلم گریم، افسانه های جاودانه فراوانی برای بچه ها خلق نموده اند. در این شهر، خیابانی است به نام افسانه که به هشت پارک طبیعی و چندین روستا منتهی می گردد. از معروف ترین داستان های فولکلوریک این دو برادر نویسنده، سفیدبرفی، سیندرلا، هانسل و گرتل و شنل قرمزی است که در ایران هم بسیار مشهورند.

شهر هاناو ، یکی از جاذبه های گردشگری آلمان می باشد

جهت خانه های قدیمی: در شهر لیمبورگ آن در لاهن آلمان، خانه های قدیمی که به سبک زیبایی نوسازی شده اند، در کوچه های تنگ و پیچ در پیچ، فضایی خاطره انگیز از گذشتگان دور آلمان را تداعی می نمایند. این شهر و روستاهای کوچک آن، در جهتی 2800 کیلومتری، از مجذوب کننده ترین جهتهای گردشگری آلمان به تعداد می فرایند.

جهت خانه های قدیمی، از مجذوب کننده ترین جهتهای گردشگری آلمان به تعداد می فرایند

جهت دامنه های آلپ: دامنه های آلپ، جهتی 450 کیلومتری در اختیار گردشگران قرار داده است. در این جهت که در جنوب آلمان قرار گرفته است، تنها کوه ها نیستند که جلب توجه می نمایند؛ دریاچه های فراوانی چون بودنزه یا تگرنزه، مجذوب کنندهیت ویژه ای به این منطقه داده اند. منطقه ها اطراف تگرنزه هم به داشتن غذاهای اشتهاآور در آلمان معروفند.

دامنه های آلپ جاذبه های فراوانی برای گردشگران دارد

جهت رمانتیک: شهرهای بسیار قدیمی در آلمان فراوان است؛ از جمله، روتن بورگ؛ شهری بازمانده از قرون وسطی که با داشتن قصر معروف نوی شوان اشتاین که در دامنه کوه های آلپ واقع شده است، معروفیت دنیای دارد. جهت دسترسی به این قصر، از رویایی ترین و رمانتیک ترین جهتهای گردشگری است.

جهت دسترسی به قص نوی شوان اشتاین، از رمانتیک ترین جهتهای گردشگری در آلمان است

جهت آبی- جاده ای: قرار نیست تمام پل های دنیا برای عبور عابر پیاده یا ماشین ساخته گردد؛ گاهی اوقات قایق ها هم به پل احتیاج دارند! پل آبی 918 متری ماگ دِبورگ عظیم ترین پل از نوع خود در دنیا است.

یکی از زیباترین جهت های گردشگری در آلمان، پل آبی ماگ دِبورگ است

این پل قرار بود در سال های خیلی گذشته ساخته گردد، اما جنگ سرد، ساخت آن را به تعویق انداخت. امروزه قایق ها و کشتی ها متناسب با این کانال می توانند از منطقه راین لند به راحتی به برلین بفرایند. عظمت این پل آبی به قدری زیاد است که به وان حمام بتونی یک کیلومتری هم شناخته شده است!

پل روگذر ماگدبورگ در نزدیکی شهر برلین و در شمال شهر ماگدبورگ آلمان واقع شده و این سازه، طولانی ترین سازه آبی دنیا است.

جهت تورهای صنعتی: گردشگرانی که به میزان کافی قصرها و تاکستان های آلمان را دیده اند، می توانند به جهت صنعتی گردشگران این کشور هم سری بزنند. در منطقه روهر آلمان در غرب این کشور، جهتی 400 کیلومتری وجود دارد.

بخشهایی از این مراکز صنعتی، پس از تعطیل شدن، اکنون به مراکز فرهنگی تبدیل شده اند. یکی از معادن زغال سنگ این منطقه از طرف یونسکو به اسم میراث فرهنگی دنیا هم ثبت شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1696

به "جذابترین مسیرهای گردشگری آلمان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذابترین مسیرهای گردشگری آلمان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید