جنگ و مقاومت در برابر کووید - 19 همچنان ادامه دارد

به گزارش ناق، خبرنگاران/زنجان در حال حاضر 148 زنجانی مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت مراقبت و بستری هستند.

جنگ و مقاومت در برابر کووید - 19 همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی زنجان، در حال حاضر شهرستان های زنجان، خرم دره، طارم و ماه نشان در شرایط زرد و شهرستان های ابهر، خدابنده، سلطانیه و ایجرود در شرایط آبی از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (6 بهمن ماه) 148 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که طی 24 ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان های استان زنجان 6 مورد بوده است.

از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان 18 هزار و 969 نفر بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته های آزمایشگاهی در این بازه زمانی 6757 مورد بوده است.

همچنین طی 24 ساعت گذشته 58 مورد مثبت سرپایی شناسایی شده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 37 هزار و 172 مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده و از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به 1126 نفر رسیده است.

لازم به ذکر است، مجموع موارد مثبت ترخیص یافته 5576 مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تا به امروز 43 هزار و 929 مورد بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1405

به "جنگ و مقاومت در برابر کووید - 19 همچنان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ و مقاومت در برابر کووید - 19 همچنان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید