حال و هوای تهران رمضانی شد

به گزارش ناق، سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: تهران در نخستین روز از ماه مبارک رمضان با اکران سازه های فرهنگی متناسب با این ماه، آماده حضور در میهمانی خدا شده است.

حال و هوای تهران رمضانی شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از از سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی با بیان اینکه سازمان زیباسازی کوشش نموده است فضای شهر را مهیای آغاز این ماه مبارک کند، اضافه کرد: همه سازه های فرهنگی شهر تهران، به اکران طرح های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: فراخوان اجرای این سازه ها قبل از آغاز سال 1401 منتشر شده و هنرمندان زیادی طرح های خود را ارسال نموده اند. آنچه در سطح شهر مشاهده می کنید، آثار برگزیده ای است که پس از داوری انتخاب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه منطقه ها 22 گانه شهرداری تهران نیز موظف است طرح های فرهنگی مربوط به خود را جداگانه در منطقه ها خود اکران کند، اضافه کرد: همه آثار منتخب شهری و منطقه ای در منطقه ها 22گانه شهرداری تهران به اکران این طرح ها اختصاص یافته است.

صیادی با اشاره به مراسم های مربوط به دهه سوم ماه مبارک رمضان، از آمادگی این سازمان برای عید فطر و روز قدس اطلاع داد و تاکید نمود: برای روز قدس و عید فطر اکران های خاص و گسترده ای در نظر گرفته شده و بنا داریم با برنامه های ویژه ای این ایام را گرامی بداریم.

وی پخش تیزر های مناسبتی ماه رمضان بر روی تلویزیون های شهری، طراحی، ساخت و نصب نشانه های نوری با طرح های متناسب با این ماه و لیالی قدر، روشنایی همه نشانه های نوری سطح شهر به مناسبت جشن رمضان و عید سعید فطر را از جمله دیگر اقدامات سازمان زیباسازی همزمان با ماه مبارک رمضان مطرح کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2012

به "حال و هوای تهران رمضانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و هوای تهران رمضانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید