خوشحالم مقابل پیکان باختیم، فشار رقابت ها زیاد است

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم شهردار ورامین با نتیجه 3 بر صف مغلوب تیم پیکان تهران شد.

خوشحالم مقابل پیکان باختیم، فشار رقابت ها زیاد است

ساسان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری وارمین پس از شکست تیمش مقابل پیکان گفت: پس از چند برد متوالی این شکست برای تیم لازم بود. زمانی که بازیکنان مغرور می شوند نتیجه این است. خوشحالم که این باخت مقابل تیم پیکان بود و نه در بازیهای مستقیم.

وی ادامه داد: تیم والیبال پیکان بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. در ادامه شرایط این تیم بهتر می شودو بازی کردن مقابل آنها سخت است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین تاکید کرد: در ست نخست بازیکنانم نمایش بهتری داشتند و جنگیدند اما در ادامه عملکرد خوبی نداشتند.

وی درباره بازی روز چهارشنبه مقابل گنبد نیز گفت: تیم گنبد بازیکنان زیادی در اختیار دارد هزینه خوبی انجام داده، جای اشتباه مقابل این تیم نداریم، میزبان هستیم و سعی می کنیم سه امتیاز را کسب کنیم.

خداپرست درباره فشردگی مسابقات لیگ نیز گفت: در ابتدای لیگ گفتم نخستین جایی که از فشردگی مسابقات ضرر می کند فدراسیون والیبال است چرا که آسیب دیدگی ملی پوشان بر اثر فشردگی رقابت ها، فدراسیون را متضرر می کند. ما نه ریکاوری داریم و نه زمان خوبی برای تمرین کردن. رفته رفته تیم ها افت خواهند کرد و مصدومان افزایش می یابد.

وی درباره تست دوپینگ نیز گفت: امیداورم در آینده شاهد گرفتن تست دوپینگ از بازیکنان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1895

به "خوشحالم مقابل پیکان باختیم، فشار رقابت ها زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالم مقابل پیکان باختیم، فشار رقابت ها زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید