کارخانه: ایتالیا چیزی از لهستان بیشتر نداشت، معنوی نژاد چند فاکتور مثبت به تیم افزود

به گزارش ناق، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: اگر آغاز خوبی در مقابل ایتالیا داشتیم، می شد به پیروزی مقابل این تیم امیدوار بود چون ایتالیا چیزی از لهستان بیشتر نداشت.

کارخانه: ایتالیا چیزی از لهستان بیشتر نداشت، معنوی نژاد چند فاکتور مثبت به تیم افزود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با هزینه سفر به ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، هفته نخست لیگ دنیای والیبال با 2 شکست مقابل ایتالیا و برزیل و یک پیروزی مقابل لهستان برای ایران به خاتمه رسید. مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در این مورد گفت: تیم ملی ایران در هفته نخست لیگ دنیای با قهرمان و نایب قهرمانی المپیک و قهرمان دنیا روبه رو شد که بدون هیچ شکی، بهترین های دنیا هستند.

او ادامه داد: تیم ایران در 2 بازی اول از ایتالیا و برزیل و مغلوب شد و در خاتمه پیروز به شکست دادن لهستانی شد که دو تیم قبلی را مغلوب نموده بود. پیروزی تیم ایران در حالی رقم خورد که بازیکنان اصلی را در اختیار نداشت. در مقابل ایتالیا هم اگر آغاز خوبی داشتیم، می شد به پیروزی مقابل این تیم امیدوار بود چون ایتالیا چیزی از لهستان بیشتر نداشت.

کارخانه توضیح داد: یکی از مسائل بزرگ تیم ایران، عدم آغاز خوب در هر تورنمنت است ولی در بازی آخر مقابل لهستان، همه بازیکنان مصمم و با انگیزه بودند تا حریف را شکست دهند و همین طور هم شد تا 3 امتیاز شیرین کسب نمایند. تیم ایران همواره حتی در زمان ولاسکو هم فراز و نشیب ها داشته و تورنمنت ها را چندان خوب آغاز نمی کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی گفت: باید از بازی خوب جواد معنوی نژاد هم تعریف کنم. او در اثر یک اتفاق به زمین آمد و توانست توانایی خود را نشان دهد. او بازیکنی قدرتمند با پرش و سرویس خوب است. حضور او در زمین، چند فاکتور مثبت را به تیم اضافه نمود. البته قائمی و عبادی پور هم در پست دریافت نماینده خوب عمل کردند ولی نکته مهم، اثبات توانایی های جواد معنوی نژاد بود.

کارخانه در خصوص شرایط تیم بانک سرمایه در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا عنوان نمود: بازیکن جدید به تیم اضافه نشده و دو بازیکنان خارجی تیم نیز در هفته پیش رو به تیم اضافه می شوند. ما می خواهیم حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی باشگاه های دنیا داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 689

به "کارخانه: ایتالیا چیزی از لهستان بیشتر نداشت، معنوی نژاد چند فاکتور مثبت به تیم افزود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه: ایتالیا چیزی از لهستان بیشتر نداشت، معنوی نژاد چند فاکتور مثبت به تیم افزود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید