زمان و میزبان مسابقات والیبال باشگاه های آسیا معین شد

به گزارش ناق، کنفدراسیون والیبال آسیا زمان و میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2018 را تعیین کرد.

زمان و میزبان مسابقات والیبال باشگاه های آسیا معین شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کنفدراسیون والیبال آسیا زمان و میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در دو گروه مردان و زنان سال 2018 را گفت.

بر این اساس نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در گروه مردان از 9 تا 16 مردادماه سال آینده به میزبانی نایپیداو پایتخت میانمار برگزار می گردد.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در سال 2017 از هفتم تا پانزدهم تیرماه به میزبانی ویتنام برگزار گردید و تیم بانک سرمایه در دومین حضور آسیایی خود برای دومین بار عنوان قهرمانی قاره کهن آسیا را به دست آورد. تیم های تویودا (ژاپن) و العربی (قطر) نیز مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

همچنین نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در گروه زنان نیز از 20 تا 27 تیرماه سال 97 در شهر اوسکمن گورسک قزاقستان برگزار خواهد شد.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا در سال 2017 نیز از چهارم تا دهم خردادماه در شهر اوسکمن گورسک کشور قزاقستان برگزار گردید که تیم بانک سرمایه نماینده زنان ایران در صندلی ششم نهاده شد.

قهرمان لیگ برتر مردان و زنان ایران در سال 96 سهمیه حضور در رقابت های سال 2018 آسیا به میزبانی میانمار و قزاقستان را به دست می آورند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 722

به "زمان و میزبان مسابقات والیبال باشگاه های آسیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و میزبان مسابقات والیبال باشگاه های آسیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید