راز جوانی کیانو ریوز چیست؟

به گزارش ناق، کیانو ریوز بازیگر مشهور توانسته است طی 35 سال فعالیت حرفه ای در عرصهٔ سینما، ظاهر مجذوب کننده و نشاط جوانی را در چهره ٔ خود حفظ کند. این کار به هیچ عنوان ساده نیست، به خصوص برای کسی مثل او که به واسطهٔ معروفیت و محبوبیتش، شبانه روز در معرض توجه عموم واقع شده است. استرس ناشی از توجهی که معروفیت در پی دارد، عدهٔ زیادی را از پا در آورده است

راز جوانی کیانو ریوز چیست؟

شاید فکر کنید کیانو ریوز با نوعی رژیم غذایی جادویی ظاهر حسادت برانگیزش را حفظ نموده است. اما این طور نیست. او پیرو چند قانون ساده است: اولین قانون این است که او، گاه به گاه از مصرف نوشیدنی های الکلی پرهیز می نماید؛ این ستارهٔ دوست داشتنی دنیای هالیوود، رژیم غذایی سالمی را دنبال می نماید که متشکل از مرغ، برنج، پاستا و انواع سبزیجات است. علاوه بر کیفیت مواد غذایی، کمیت نیز برای او حائز اهمیت است. او مصرف وعده های کوچک تر غذایی را به پرخوری ترجیح می دهد.

او با توجه به دستاوردهای علم تغذیه، با دقت قابل ملاحظه ای مواد غذایی مصرفی خود را انتخاب می نماید و به این صورت، پروتئی، کربوهیدرات و چربی را به صورت متعادل و با مقدارٔ ایده آل جذب می نماید. کیانو ریوز، با افزایش دفعات مصرف وعده های غذایی کوچک درطول روز، اجازه نمی دهد گرسنگی بر او غلبه کند و به این شکل، مجبور به مصرف خوراکی های مضر گردد. دانش قابل توجه او درخصوص علم تغذیه یاری زیادی به انتخاب رژیم غذایی ایده آلش می نماید.

راز خوش اندامی کیانو ریوز چیست؟

تغذیهٔ سالم، تنها علت جذابیت کیانو ریوز نیست. علاوه بر این، او سعی می نماید که در زندگی روزمره اش تا حد امکان فعال بماند. هاکی روی یخ و بسکتبال دو ورزش موردعلاقهٔ او هستند. او در وزنه برداری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. با وجود اینکه کیانو ریوز تمایل چندانی به برملا کردن رازهای مرتبط با فرایند روزمرهٔ ورزش خود ندارد، اذعان داشته است که ملاک انتخاب فعالیت هایش نقش هایی است که برای آنها انتخاب می گردد. به عنوان مثال، او برای بازی در نقش نئو در ماتریکس کنگ فو یاد گرفت.

کیانو ریوز چطور برای بازی در ماتریکس آماده شد؟

کیانو ریوز برای بازی در ماتریکس کنگ فو را در حد استادی یاد نگرفت، اما به مقدار ای وقت و انرژی صرف آن کرد تا بتواند حرکاتش را در صحنه های اکشن تا حد امکان چشم نواز و طبیعی جلوه دهد. در فیلم های اکشن، مشت هایی که بازیگران به یکدیگر می زنند، به سادگی با استفاده از جلوه های سینمایی تصویربرداری می شوند و احتیاج به مهارت چندانی ندارند. اما نقش کیانو ریوز در آن فیلم کمی متفاوت بود و مجبور بود برای از پا درآوردن دشمنانش کمی مهارت به خرج دهد. به علاوه او به توصیهٔ دو طراح صحنه های نبرد فیلم، چاد استاهلسکی و دیوید لیچ، تمرین های وزنه برداری و بکس را نیز انجام داد تا سکانس های اکشن تا حد امکان تأثیرگذار از آب درآیند. به طور کلی بازی در نقش این قهرمان دنیای ماتریکس به هیچ عنوان کار ساده ای نبود و کیانو ریوز، برای ایفای پیروز نقش خود موظف بود به سطح قابل ملاحظه ای از استقامت و توان بدنی دست پیدا کند.

منبع: سایت جطور

منبع: اُکالا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1859

به "راز جوانی کیانو ریوز چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز جوانی کیانو ریوز چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید