ریکانی: به آقای گلی لیگ برتر فکر نمی&zwnjکنم، جوان&zwnjهای باانگیزه و بااستعدادی داریم

به گزارش ناق، طالب ریکانی مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: زیاد به کسب عنوان آقای گلی فکر نمی کنم و موفقیت صنعت نفت برای من از هر چیزی مهمتر است.

ریکانی: به آقای گلی لیگ برتر فکر نمی&zwnjکنم، جوان&zwnjهای باانگیزه و بااستعدادی داریم

طالب ریکانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابتدا درباره عملکردش در چهار هفته گذشته و اینکه در حال حاضر با چهار گل زده در صدر جدول گلزنان واقع شده است، گفت: در تیم ما همه بچه ها کوشش می نمایند و اگر هم موفقیتی حاصل می گردد این نتیجه زحمات تمامی مجموعه است. من خرسندم که برای تیمم گل می زنم و دوست دارم این فرایند را ادامه دهم، ولی مهمتر از همه این است که تیم نتیجه بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردی سال جاری به عنوان مهاجم بازی کنی؟، تأکید کرد: من پیش از این به عنوان وینگر بازی می کردم، ولی سال جاری یکی از دو مهاجم تیم هستم و طبیعتاً وظایف تهاجمی ام بیشتر شده است. شاید قبلاً بیشتر به پاس دادن فکر می کردم، ولی الان باید به گل زدن هم فکر کنم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه امکان دارد در سرانجام فصل جاری عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست بیاورد، گفت: هر بازیکنی دوست دارد زیاد گل بزند و طبیعتاً رسیدن به آقای گلی برای هر مهاجمی خوشایند است که من هم از این قاعده مستثنی نیستم. با این حال من زیاد به آقای گلی و مسائل فردی فکر نمی کنم، چون موفقیت تیم و خرسند شدن طرفداران صنعت نفت از هر چیزی مهمتر است.

ریکانی در خصوص اینکه آیا تیم صنعت نفت می تواند بهتر از سال گذشته نتیجه گیرد، گفت: پارسال واقعاً تیم خوبی داشتیم که البته رفتن اسکوچیچ و همچنین مسائل اقتصادی برای ما دردسرساز شد. بعد از سرانجام فصل هم تعداد زیادی از بازیکنان تأثیرگذار تیم جدا شدند و تغییرات زیادی در صنعت نفت ایجاد شد. ما جوان های باانگیزه و بااستعدادی داریم و از طرفداران هم می خواهیم که از تیم حمایت نمایند تا نتایج خوبی بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1317

به "ریکانی: به آقای گلی لیگ برتر فکر نمی&zwnjکنم، جوان&zwnjهای باانگیزه و بااستعدادی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریکانی: به آقای گلی لیگ برتر فکر نمی&zwnjکنم، جوان&zwnjهای باانگیزه و بااستعدادی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید