ساعت کاری ادارات لرستان به حالت عادی برمی شود

به گزارش ناق، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: شروع فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی لرستان از شنبه 25 اردیبهشت ماه به حالت عادی برمی شود و از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح خواهد بود.

ساعت کاری ادارات لرستان به حالت عادی برمی شود

به گزارش ، حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: در راستای اجرای قوانین و مقررات مربوط به ساعت کاری کارمندان دولت و با توجه به شیب نزولی بیماری کرونا در استان، از روز شنبه 25 اردیبهشت ماه ساعت هفت و 30 دقیقه صبح زمان شروع فعالیت دستگاه های اجرایی خواهد بود.

او گفت: بر همین اساس فعالیت دستگاه های اجرایی استان از روز شنبه طبق روال معمول تا ساعت 14 و 30 دقیقه می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان اعلام کرد: طرح کاهش زمان فعالیت دستگاه های اجرایی در راستای مهار بیماری کرونا صورت گرفت و بر اساس آمار های اعلام شده، شاهد تاثیرات مثبت اجرای این مصوبه در کاهش شیوع کرونا در استان بودیم.

کشکولی اضافه نمود: شرایط حضور کارکنان و دورکاری آنان کمافی السابق بر اساس مفاد نامه شماره 83/3/819 مورخ 14 فروردین ماه جاری (ابلاغی به دستگاه های اجرایی استان) و بر اساس رنگ بندی شهر های استان اجرایی می شود.

براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا 6 شهرستان لرستان در شرایط نارنجی و مابقی شهرستان های 11 گانه استان در شرایط قرمز شیوع ویروس قرار دارند.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1724

به "ساعت کاری ادارات لرستان به حالت عادی برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت کاری ادارات لرستان به حالت عادی برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید