طراحی تراکت: سرمایه گذاری 300 میلیاردی صنعت مس در تراکتور، انتظاری اشتباه است

به گزارش ناق، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سرمربی تراکتور گفت: اگر طرفداران ما فکر می نمایند صنایع مس ضمن سرمایه گذاری 300 میلیاردی در تراکتور قصد حفظ تیم در تبریز را هم دارد، سخت در اشتباه هستند؛ طرفداران یا باید از وجود تراکتور چشم پوشی و خداحافظی نمایند که این امکان وجود ندارد و مردم ما هم این اجازه را نمی دهند و یا پای تیم بمانند و حمایت نمایند.

طراحی تراکت: سرمایه گذاری 300 میلیاردی صنعت مس در تراکتور، انتظاری اشتباه است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

فیروز کریمی در مورد آخرین شرایط تیم تراکتور گفت: یکی از مهمترین دغدغه های طرفداران، بسته بودن پنجره جابجایی است که به خاطر شکایت تعدادی از بازیکنان که نتوانستند کمکی به تراکتور نمایند، پنجره جابجایی بسته شده است.

وی ادامه داد: به علت اینکه هیچ کار موثری از این بازیکنان ندیده بودیم، موضوع را پیگیری کردیم و مسئولان حقوقی باشگاه با تمام توان در پی احقاق حق باشگاه بودند که متاسفانه کار به جایی نرسید و در این بین، پنجره جابجایی ما بسته شد و متاسفانه این اتفاق در بدترین زمان ممکن رخ افتاد.

وی اظهار داشت: با تلاشی که مالک و هیأت مدیره باشگاه انجام دادند، بخشی از مسائل باشگاه برطرف شد و قرار است پنجره جابجایی تراکتور در طول هفته جاری باز گردد.

کریمی در مورد فعالیت باشگاه در فصل جابجایی هم گفت: ما به صورت قاطع و کامل نتوانستیم در جابجایی شرکت کنیم، اما با نفراتی که در بازار جابجایی به اسم بازیکن آزاد حضور داشتند، صحبت کردیم آنها هم به علت احترامی که به تراکتور و طرفداران داشتند، پیشنهاد ما را قبول نموده و در تمرینات حاضر شدند.

وی اضافه نمود: سعی کردیم از بین نفراتی که می توانستیم جذب کنیم، برترین ها را به تراکتور بیاوریم و با همین نفرات، تمرینات را شروع کنیم و امیدواریم با باز شدن پنجره جابجایی، قرارداد این بازیکنان را هم ثبت نموده و بازیکنان تاثیرگذار نو به خدمت بگیریم.

وی تاکید نمود: هیچ اداره، سازمان و نهادی توان هزینه آنچنانی برای تراکتور را ندارد کند و اگر سازمانی بیرون از استان در پی خرید امتیاز باشگاه است، به علت عشق و علاقه به تراکتور نیست و اگر صنایع مس بخواهد اقدامی برای خرید امتیاز باشگاه تراکتور بکند، به علت نوع سرمایه گذاری این مجموعه، در پی چنین مسائلی است.

سرمربی تراکتور تاکید نمود: هیچ نهادی برای تراکتور 300 میلیارد تومان هزینه نمی نماید و اگر هرکس اسپانسری پیدا کند که نه تنها 300 میلیارد نه، بلکه 100 میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کند، من در بین دو نیمه ملاقات مقابل پرسپولیس دست او را می بوسم. هر کس با هر جایگاهی چنین وعده ای می دهد، در پی عوام فریبی است و چنین موضوعی امکان پذیر نیست.

به نقل از رسانه رسمی تراکتور، وی در مورد اقدامات مالک تراکتور هم گفت: امروز از دل سرزمین آذربایجان، یک ترک غیور پیدا شده، امکاناتش را هم داشته و برای تراکتور هزینه می نماید و وظیفه ما این است که دل او را نشکنیم؛ آیا چند نفر از این افراد می توانیم پیدا کنیم که می توانند برای تراکتور هزینه نمایند با شعار، دردی دوا نمی گردد و یک ریال از کنار آن خارج نمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1759

به "طراحی تراکت: سرمایه گذاری 300 میلیاردی صنعت مس در تراکتور، انتظاری اشتباه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: سرمایه گذاری 300 میلیاردی صنعت مس در تراکتور، انتظاری اشتباه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید