سلطانی فر: امیدوارم تیم ملی به آرزوی 40 ساله مردم برای قهرمانی انتها دهد، نتایج ایران در بازی های آسیایی 2018 تاریخی بود

به گزارش ناق، وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران به آرزوی 40 ساله مردم برای قهرمانی انتها دهد

سلطانی فر: امیدوارم تیم ملی به آرزوی 40 ساله مردم برای قهرمانی انتها دهد، نتایج ایران در بازی های آسیایی 2018 تاریخی بود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اسلامشهر، مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاحیه ورزشگاه هفت هزار نفری در اسلامشهر گفت: ان شا الله فجر چهلم را با رضایت مندی و شادی مردم برگزار خواهیم کرد. گفتیم که فجر چهلم را از هفته دولت شروع می کنیم و هر هفته یک پروژه بزرگ را تا آن موقع افتتاح می کنیم.

وی تاکید نمود: در همین هفته تعداد پروژه ها بیشتر از یک عدد شد. ان شاالله در هفته های آینده پیست دوچرخه سواری در کرمان و ورزشگاه خوزستان را افتتاح خواهیم کرد و تا دهه فجر این نهضت ادامه خواهد داشت. وجود این اماکن ورزشی می تواند زمینه ساز پیشرفت جامعه باشد. مردم زیادی از این اماکن استفاده می نمایند تا موجبات سلامتی جسم و روحشان باشد.

سلطانی فر اضافه نمود: سال جاری سال پر رویدادی داشتیم. در ابتدای سال تاریخی ترین نتیجه را در جام دنیای گرفتیم و بازیکنان از حیثیت ورزش کشور دفاع کردند. همچنین ورزش ما در بازی های آسیایی 2018 اندونزی توانست بیشترین مدال را کسب کند که این بهترین نتیجه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود و تاریخی ترین نتیجه کسب شد. ما سال جاری رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا و مسابقات والیبال قهرمانی دنیا را نیز داریم که امیدوارم این موفقیت ها در آینده هم استمرار داشته باشد.

سلطانی فر توضیح داد:ان شاءالله در دی ماه سال جاری تیم ملی فوتبال ایران به آرزوی چهل ساله مردم برای قهرمانی خاتمه دهد و امیدوارم همچنانکه دولت حمایت می نماید بتوانیم با درخشش جوانان پیروزی های بزرگی را در عرصه ورزش به ارمغان آوریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی در خصوص سرانه کم ورزش در تهران گفت: با یاری استاندار، فرماندهان و نمایندگان کوشش می کنیم تا از همه ظرفیت استفاده کنیم. بر همین اساس نیز ابتدا تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار است و پس از آن به دنبال پروژه های جدید هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 43

به "سلطانی فر: امیدوارم تیم ملی به آرزوی 40 ساله مردم برای قهرمانی انتها دهد، نتایج ایران در بازی های آسیایی 2018 تاریخی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: امیدوارم تیم ملی به آرزوی 40 ساله مردم برای قهرمانی انتها دهد، نتایج ایران در بازی های آسیایی 2018 تاریخی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید