سومین جشنواره کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود

به گزارش ناق، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: 105 کتاب از 80 نویسنده برای شرکت در سومین جشنواره کتاب استان ارسال شد.

سومین جشنواره کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بیرجند، رمضانی معاون فرهنگی و رسانه ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نویسندگان تا 10 شهریور ماه مهلت ارسال کتاب های خود را داشته اند، گفت: حدود 80 نویسنده استان در زمان مشخص شده 105 کتاب خود را برای شرکت در سومین جشنواره کتاب استان ارسال کردند.

وی موضوع این جشنواره را آزاد اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در جشنواره می توانستند آثار خود را برای داوری در بخش ویژه با موضوع های شعار سال، کرونا و استان ارسال کنند.

رمضانی بیان نمود: کتاب های شرکت کننده در این جشنواره برای داوری به خانه کتاب و ادبیات ایران در تهران ارسال شده که به زودی نتایج داوری مشخص می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای خراسان جنوبی شرح داد: در مراسم اختتامیه که آبان یا آذر ماه برگزار می شود از 6 صاحب آثار برتر 3 نفر در بخش آزاد و 3 نفر در بخش ویژه تقدیر خواهد شد.

به گفته وی اولین جشنواره کتاب خراسان جنوبی سال 90 در سربیشه، دومین در سال 98 همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب استان و سومین جشنواره امسال برگزار می شود.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1827

به "سومین جشنواره کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین جشنواره کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید