ضرورت در اختیار قرار گرفتن داشبورد مدیریت سامانه های یکپارچه

به گزارش ناق، تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ملاقات با رئیس هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به یک پارچه سازی سامانه های الکترونیکی آموزش و پرورش، گفت لازم است، داشبورد مدیریت سامانه ها در اختیار مدیران کل و رؤسای منطقه ها و شهرستان ها قرار گیرد.

ضرورت در اختیار قرار گرفتن داشبورد مدیریت سامانه های یکپارچه

علیرضا کاظمی در ملاقات با رئیس هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، در محل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی از مجموعه شرکت های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار کرد: از کوشش های اجرا شده تقدیر می کنم و از پیشرفت و اتمام یکپارچه سازی اطمینان دارم.

وی اضافه نمود: در هفته های اخیر رشد خوبی در حوزه کلاس بندی ها در سامانه مربوط رخ داده و نزدیک به 90 درصد کلاس بندی ها اجرا شده است.

کاظمی توضیح داد: تا به امروز حدود 1 میلیون ابلاغ به سامانه جامع نیروی انسانی ارسال شده است؛ لذا نیازمند کوشش بیشتری در این زمینه هستیم.

وی بر همدلی در پیشبرد کارها تأکید و اسم کرد: یکی از مصوبات امروز شورای معاونان برگزاری جلسات روزانه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع با مدیران کل آموزش و پرورش استان ها بود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: دسترسی مدیر منطقه به شرایط منطقه بسیار مهم است، لذا تهیه گزارش شرایط موجود و در اختیار مدیر هر مجموعه قرار دادن امری لازم است که باید به آن پرداخته گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، نیازمند یک داشبورد مدیریتی ساده هستیم تا مدیران و رؤسای آموزش و پرورش بر اساس آن برای منطقه خود تصمیم گیری نمایند.

کاظمی افزود: در چند زمینه نیازمند گزارش هستیم از جمله سامانه شاد، سامانه صدور ابلاغ، سامانه ثبت نام و ... البته گزار شی مؤثر، که بتواند کار را جلو ببرد و مدیران منطقه هم باید اشراف کامل به شرایط حوزه خود داشته باشد.

وی اضافه نمود: آنچه امروز لازم است قرار دادن چند گزارش در حوزه های مختلف باید اختیار رؤسا و مدیران کل و مدیران منطقه ها است.

وی ادامه داد: داشبورد مدیریتی باید در اختیار مدیران کل و رؤسای منطقه ها و شهرستان ها قرار گیرد و برای خروج بخش هایی از راستا از پیچیدگی کوشش گردد و کار به گونه ای باشد تا مدیران بتوانند ابلاغ ها را ثبت کند.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه دستاورد یکپارچه سازی در سطح وزارت اموزش و پرورش در دو حوزه استراتژیک و حوزه عملیاتی ارایه شد و سرپرست وزارت آموزش و پرورش از بخش های مختلف شرگت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1779

به "ضرورت در اختیار قرار گرفتن داشبورد مدیریت سامانه های یکپارچه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت در اختیار قرار گرفتن داشبورد مدیریت سامانه های یکپارچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید