فروش خودروی لاماری ایما تا سوم خرداد، قیمت چند است؟

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، فروش خودروی لاماری ایما که سال گذشته رونمایی شده بود، از سه شنبه 27 اردیبهشت برای نخستین بار در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز شده است. عرضه این خودرو تا سه شنبه سوم خرداد ادامه دارد.

فروش خودروی لاماری ایما تا سوم خرداد، قیمت چند است؟

شرکت آرین پارس موتور، این خودرو را به قیمت 989 میلیون تومان و به روش قرعه کشی، عرضه می کند. با توجه به اینکه لاماری ایما هنوز در بازار وجود ندارد، قیمت خرید و فروش آزاد آن معین نیست اما احتمالا به فراتر از یک میلیارد تومان می رسد.

در نخستین طرح فروش لاماری ایما، این خودرو به دو روش فوق العاده و عادی عرضه می شود.

در روش فوق العاده، خریداران باید همه قیمت مصوب را پرداخت کنند و محصول را در 90 روز کاری تحویل می گیرند. اما در روش عادی، آنها باید 494 میلیون و 500 هزار تومان را به صورت پیش پرداخت بپردازند. موعد تحویل محصول نیز 120 روز کاری است.

متقاضیان می توانند تا روز سه شنبه سوم خرداد، با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، نسبت ثبت نام و انتخاب مدل خرید خود اقدام کنند. البته با وجود تاکید وزارت صمت بر فعالیت بدون اختلال این سامانه، همچنان گزارش هایی از مسائل آن منتشر می شود.

1- شرایط فروش فوق العاده خودروی لاماری ایما2- شرایط فروش فوق العاده خودروی لاماری ایما

سطح کیفی لاماری ایما

چندی پیش، عماد جعفری، کارشناس خودرو در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این خودرو دارای موتور 1500 سی.سی توربور شارژ است که توان زیادی از این موتور می گیرد. این خودرو شتاب گیری بسیار زیادی دارد. گیربکس نیز عملکرد خوبی دارد.

این کارشناس در ادامه توضیح داد: اتفاقی که در نسل تازه خودروهای چینی می افتد این است که تعادل آنها هنگام چرخش ارتقا یافته است. خودروهای چینی تازه ترمزگیری قوی دارند.

جعفری ادامه داد: فضای داخلی کابین مثل رودری ها کیفیت مناسبی نداشت. با توجه قیمت آن که حدود یک میلیارد تومان است، امکانات درخور توجهی ندارد. اگرچه مدیران آرین پارس موتورز گفتند قرار است لاماری با امکانات بیشتری به بازار عرضه شود.

او گفت: موتورهای کم حجمی مثل لاماری که توان زیادی دارند نیاز به سوخت عالی دارند. اما کیفیت سوخت در کشور بسیار پایین است باید دید که در دراز مدت برای موتور توربور شارژ این خودرو چه اتفاقی می افتد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2037

به "فروش خودروی لاماری ایما تا سوم خرداد، قیمت چند است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش خودروی لاماری ایما تا سوم خرداد، قیمت چند است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید