فیلمی عجیب از خیانت شهاب حسینی به همسرش ! ، دوستی با خانم بازیگر !

به گزارش ناق، خبرنگاران : به تازگی فیلمی در فضای مجازی دست به دست می گردد که به شایعه خیانت شهاب حسینی به همسرش دامن زده است.کسانیکه این فیلم را دست به دست می چرخانند از آن برای اینکه نشان دهند شهاب چگونه به همسرش خسانت نموده است و با خانم بازیگری رابطه دارد استفاده می نمایند و درواقع این فیلم کنایه آمیز است !

فیلمی عجیب از خیانت شهاب حسینی به همسرش ! ، دوستی با خانم بازیگر !

شهاب حسینی از بازیگران پرطرفدار کشورمان است. یکی از سریال های شبکه خانگی که با بازی درخشان شهاب حسینی شاهد بودیم سریال شهرزاد بود. سکانسی از این سریال را با بازی زیبای شهاب حسینی مشاهده کنید. این روزها شایعه ای ساخته اند مبنی بر خیانت شهاب حسینی. برای شهاب حسینی این هنرمند توانای کشورمان آرزوی موفقیت می کنیم.

شهاب حسینی طلاق گرفت؟

شهاب حسینی بازیگر پرطرفدار و کم حاشیه ای در فضای مجازی است . حواشی این روزهای شهاب حسینی مربوط به طلاق بی سرو صدا از همسرش پریچهر است. به تازگی عکسی از شهاب حسینی در کنار بازیگر معروف در فضای مجازی دست به دست شد و این شایعه را بوجود آورد که عامل طلاق این زوج این خانم بازیگر بوده است. شهاب حسینی در برابر همه حواشی ایجاد شده سکوت کرد و هیچ واکنشی نشان نداد.

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در سال 1352 در تهران به دنیا آمد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آنرا به خاطر مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

شهاب حسینی کار خود را با تئاتر دانشجویی و بعد گویندگی رادیو آغاز کرد، سپس در برنامه ای به نام اکسیژن درتلویزیون ظاهر شد. در چند برنامه دیگر هم مثل برپا برپا، به رنگ صبح، سایه روشن و... بعنوان مجری حضور داشت، با سریال خانواده بعد از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت.

منبع : شمانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1881

به "فیلمی عجیب از خیانت شهاب حسینی به همسرش ! ، دوستی با خانم بازیگر !" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلمی عجیب از خیانت شهاب حسینی به همسرش ! ، دوستی با خانم بازیگر !" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمی عجیب از خیانت شهاب حسینی به همسرش ! ، دوستی با خانم بازیگر !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید