ویزای کانادا: پشت پرده عجیب سفر رامبد جوان به کانادا

به گزارش ناق، خبرنگاران: رامبد جوان مدعی شد که با هماهنگی مسئولان به کانادا برای تولد فرزندش رفته است.

ویزای کانادا: پشت پرده عجیب سفر رامبد جوان به کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

رامبد جوان بازیگر و مجری مشهور ایرانی است . رامبد جوان درباره تولد فرزندش در کانادا شرحاتی داد . رامبد جوان که سفرش به کانادا برای به جهان آمدن فرزندش با انتشار یک تصویر از او و نگار جواهریان لو رفت شرح می دهد که با هماهنگی کامل مسئولان این سفر را (به جهان آوردن فرزندش در کانادا) انجام داده است.تصویری از رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا منتشر شد که معین شد آنها برای تولد فرزندشان به کانادا رفته اند. البته رامبد جوان بارها گفته من تبعه کانادا نیستم و پاسپورت کانادایی ندارم.

فعالیت رامبد جوان در سینما و تلویزیون

رامبد جوان در چند سال اخیر مشغول ساخت برنامه تلویزیونی خندوانه بوده و البته در این میان چند فیلم سینمایی فراوری نموده است. این اواخر او سریال مردم معمولی را برای شبکه نمایش خانگی ساخته که به شدت شکست خورده و واقعا از او که سریال های بسیار زیبایی را ساخته بود بعید است !

ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان

او با نگار جواهریان ازدواج نموده و صاحب یک فرزند شده که به جهان آمدن فرزندش در کانادا حاشیه های خودش را داشت. نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 دی ماه 1361 در تهران به دنیا آمد.نگار جواهریان تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است.حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به علت علاقه ویژه ای که به تئاتر و جهانی نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود. پدر نگار جواهریان 27 مهرماه سال 96 بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت و نگار جواهریان که وابستگی زیادی به پدرش داشت در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1754

به "ویزای کانادا: پشت پرده عجیب سفر رامبد جوان به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: پشت پرده عجیب سفر رامبد جوان به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید