تور ارزان ایتالیا: قرنطینه رییس کمیته المپیک ایتالیا و تکذیبیه بزرگ تایوانی ها در حاشیه المپیک زمستانی

به گزارش ناق، رییس کمیته المپیک ایتالیا در پکن قرنطینه شد و تایوانی ها نیز حضور نداشتن در مراسم افتتاحیه را تکذیب کردند.

تور ارزان ایتالیا: قرنطینه رییس کمیته المپیک ایتالیا و تکذیبیه بزرگ تایوانی ها در حاشیه المپیک زمستانی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، کمیته سازماندهی بازی های المپیک زمستانی پکن با انتشار بیانیه ای به نگرانی ها درباره شیوع ویروس ٱمیکرون و میزبانی این رقابت ها واکنش نشان داد. در همین بین جووانی مالاگو، رییس کمیته ملی المپیک ایتالیا (NOC) در پکن به بیماری کووید-19 مبتلا شده است و در یک مرکز اختصاصی در مرکز چین قبل از بازی ها قرنطینه شده است.

مقامات پکن اقدامات امنیتی چند مرحله ای را برای ورزشکاران، هیات ها و خبرنگارانی که از خارج از چین برای بازی های المپیک وارد این کشور می شوند لحاظ نموده است. با این حال میهمانان خارجی هم چنان با تعدادی از مسائل روبه رو هستند.

هم چنین در حالی که دولت تایوان روز آدینه اظهار داشت که تیم کوچک تایوان برای بازی های المپیک زمستانی ماه آینده در پکن در مراسم افتتاحیه یا اختتامیه شرکت نخواهد کرد و دلیل آن تاخیر در پروازها و قوانین سختگیرانه ضد کووید-19 است، این خبر تکذیب شد و تایوانی ها عنوان کردند در مراسم افتتاحیه حاضر خواهند بود.

دولت تایوان خطاب به چین گفته که نباید از سیاست برای مداخله در امور تایپه استفاده کند.

شورای امور تایوان در بیانیه ای اظهار داشت، وزرشکاران تایوانی هم چنان در پی حضور و رقابت در بازی های المپیک زمستانی پکن هستند و کمیته المپیک این جزیره هیاتی را به چین اعزام نموده و به امور مربوط به این بازی ها رسیدگی می نماید.

المپیک زمستانی از 4 تا 20 فوریه در پکن برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1984

به "تور ارزان ایتالیا: قرنطینه رییس کمیته المپیک ایتالیا و تکذیبیه بزرگ تایوانی ها در حاشیه المپیک زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: قرنطینه رییس کمیته المپیک ایتالیا و تکذیبیه بزرگ تایوانی ها در حاشیه المپیک زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید