مافی: برگزاری انتخابات الکترونیک تجربه خوبی است

به گزارش ناق، یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات الکترونیک تجربه خوبی است، گفت: تاکنون یک مورد اشکالی که مربوط به روش برگزاری الکترونیکی باشد، گزارش نشده است.

مافی: برگزاری انتخابات الکترونیک تجربه خوبی است

به گزارش خبرنگاران، پروانه مافی در بازدید از ستاد اجرایی مرکزی پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها گفت: برای اولین بار است که در کلانشهر تهران انتخابات الکترونیکی برگزاری می گردد. نگران نحوه اجرا و برگزاری الکترونیکی این انتخابات بودم اما تاکنون یک مورد اشکالی که مربوط به روش برگزاری الکترونیکی باشد، گزارش نشده است و اگر اشکالات فنی پیش آمده باشد، خیلی سریع این مسائل برطرف شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی موفقیت در برگزاری انتخابات الکترونیک را تجربه خوبی دانست و گفت: این تجربه می تواند به برگزاری انتخابات الکترونیک مجلس یاری کند. به همین دلیل نحوه اجرای آن بسیار اهمیت دارد.

وی مشارکت شهروندان در رای دادن را خیلی خوب عنوان نمود و اضافه نمود: در محلات مختلف ثبت نام ها خیلی خوب بود و امیدوارم اداره شهر از تفویض به مدیران حرفه ای به مدیران مشارکتی منتقل گردد. شورایاران باید به طور مستقیم با توجه به شناختی که از محلات دارند، مسائل را برطرف نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 252

به "مافی: برگزاری انتخابات الکترونیک تجربه خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مافی: برگزاری انتخابات الکترونیک تجربه خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید