ماه رمضان دریافت خون در شیفت صبح و شب انجام می گردد

به گزارش ناق، مدیرکل انتقال خون استان همدان از دریافت خون در دو شیفت صبح و شب در ایام ماه مبارک رمضان در استان اطلاع داد.

ماه رمضان دریافت خون در شیفت صبح و شب انجام می گردد

به گزارش خبرنگار از دکتر افشین محمدی، مدیرکل انتقال خون استان همدان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، فرایند دریافت خون از اهدانمایندگان مانند سال های قبل در دو شیفت صبح و شب خواهد بود.

اوبا بیان اینکه شیفت صبح مانند روز های دیگر سال است، توضیح داد: شیفت عصر را به شب منتقل کردیم و از اذان مغرب تا ساعت 12 بامداد پذیرای اهدانمایندگان هستیم.

مدیرکل انتقال خون استان همدان اضافه نمود: در شب های قدر تعداد اهدانمایندگان افزایش پیدا می نماید بنابراین همکاران ما تا ساعت 2 بامداد، دریافت خون را انجام می دهند.

محمدی در رابطه با مشکل محدودیت تردد در ساعات شب، شرح داد: با مصوبه ستاد کرونا افرادی که برای اهدای خون مراجعه می نمایند، مسئله ای برای تردد ندارند.

او بیان کرد: شماره پلاک ماشین این افراد، فردای روز مراجعه به پلیس راهور ارسال می گردد و این افراد جریمه نمی شوند چراکه مسئله اهدای خون جزء کار های لازم است.

مدیرکل انتقال خون استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر مسئله ای از نظر ذخایر خونی نداریم، گفت: از ابتدای سال 1400 احتیاج مراکز درمانی استان را تامین و 360 واحد خون به استان های گیلان و سیستان و بلوچستان ارسال کردیم.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1542

به "ماه رمضان دریافت خون در شیفت صبح و شب انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه رمضان دریافت خون در شیفت صبح و شب انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید