مجمع سالیانه هیأت ورزش های دانشگاهی استان تهران برگزار گردید

به گزارش ناق، مجمع سالیانه هیأت ورزش های دانشگاهی استان تهران در دانشگاه تهران برگزار گردید.

مجمع سالیانه هیأت ورزش های دانشگاهی استان تهران برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه تهران، مجمع سالیانه هیأت ورزش های دانشگاهی استان تهران، در دانشگاه تهران برگزار گردید.

این مجمع 21 تیر 1399 با حضور محمدحسین علیزاده، سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و رئیس مجمع، رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، نمایندگان پنج بخش دانشگاهی، اعضای هیأت رئیسه هیأت ورزش های دانشگاهی و نمایندگان اعضای هیأت علمی، مربیان و ورزشکاران برگزار گردید.

در این جلسه علیزاده، سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، با تمجید از مشارکت اعضا بر هم افزایی امکانات و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های ورزشی در هیأت استان تهران تأکید کرد.

وی با اشاره به جمعیت قابل توجه دانشجویی در پایتخت، موفقیت این مجموعه را در گرو همکاری مشترک پنج بخش دانشگاهی در برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ها دانست.

گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، نیز با اظهار مسرت از حضور در جمع دانشگاهیان، برای هرگونه همکاری با ورزش دانشگاهی اعلام آمادگی کرد و همچنین پیشنهاد حضور نمایندگان نهادهای مؤثر در حوزه ورزش به ویژه رئیس سازمان ورزش شهرداری در جلسات هیأت رئیسه ورزش های دانشگاهی استان تهران را ارائه کرد.

در ادامه جلسه علی حبیب اللهی، رئیس هیأت ورزش های دانشگاهی استان تهران، ضمن قدردانی از سرپرست فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و سایر اعضا بابت مشارکت در برنامه های این نهاد دانشگاهی، به تشریح گزارشی از عملکرد و فعالیت های هیأت در سال گذشته پرداخت.

ارائه برنامه های ورزشی هیأت از جمله برگزاری مسابقات ورزشی غیرحضوری متناسب با شرایط فعلی جامعه به لحاظ شیوع بیماری کرونا از جمله موارد اشاره شده توسط رئیس هیأت مجمع بود.

این جلسه با تصویب گزارش اقتصادی، برنامه اجرا شده هیأت در سال 1398 و همچنین تصویب برنامه های سال 1399 به کار خود خاتمه داد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1078

به "مجمع سالیانه هیأت ورزش های دانشگاهی استان تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع سالیانه هیأت ورزش های دانشگاهی استان تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید