مسابقات دانشجویی علوم اعصاب شناختی آغاز شد

به گزارش ناق، تهران- خبرنگاران- با آغاز دومین دوره مسابقات دانشجویی علوم اعصاب شناختی و دانش مغز در دانشگاه تهران، 220 دانشجو از دانشگاه های مختلف کشور با هدف آشنایی با فعالیت های پژوهشی در این حوزه به رقابت پرداختند.

مسابقات دانشجویی علوم اعصاب شناختی آغاز شد

به گزارش روزدوشنبه خبرنگارعلمی خبرنگاران از ستاد ویژه توسعه علوم شناختی، دراین دوره از مسابقات 220 دانشجو در قالب 40 تیم دانشجویی از دانشگاه های مختلف کشور در طول یک سال با یکدیگر رقابت می کنند و درنهایت با توجه به نظرهیات داوران، سه تیم برتر دانشجویی درحوزه علوم اعصاب شناختی انتخاب خواهند شد.

اولین دوره مسابقات دانشجویی علوم اعصاب شناختی سال گذشته با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی در دانشگاه تهران برگزارشد و همزمان با آغاز مراسم افتتاحیه دومین دوره آن، از تیم های برتر این دوره از مسابقات تجلیل بعمل آمد.

مسابقات علوم اعصاب شناختی به منظور انجام فعالیت های تحقیقاتی، ایجاد زبان و فهم مشترک از دانش علوم شناختی در فضاهای آموزشی و دانشگاهی، کشف استعداد ها و شناسایی نخبگان و همچنین رشد و ترویج رشته های علوم شناختی در نقاط مختلف کشور انجام می شود.

اتصال فعالیت های تحقیقاتی از دوره های دبیرستان به مراکز دانشگاهی و تقویت فرهنگ و روحیه همکاری درمراکز آموزشی، از سیاست هایی است که در انجام مسابقات علوم اعصاب شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن اوری های شناختی پیگیری و دنبال می شود.

علمی **9340**1485

منبع: ایرنا
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 195

به "مسابقات دانشجویی علوم اعصاب شناختی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات دانشجویی علوم اعصاب شناختی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید