نساجی یک- سپاهان صفر؛ آرپی جی زن لیگ علیه سهمیه سپاهان

به گزارش ناق، محمد میری هافبک نساجی نشان داد برای دیدن گل های زیبایش برخلاف گفته نامجومطلق احتیاج نیست 20 سال انتظار کشید.

نساجی یک- سپاهان صفر؛ آرپی جی زن لیگ علیه سهمیه سپاهان

به گزارش خبرنگاران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم سپاهان در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به انتها رسید. نساجی برای نهمین بازی متوالی شکست نخورد و باشکست سپاهان شرایط این تیم اصفهانی در کورس مدعیان سهمیه را بحرانی تر کرد.

محمد میری هافبک نساجی با گل زیبایی که از راه دور زد نشان داد برای دیدن گل های اینچنینی از او برخلاف گفته نامجومطلق احتیاج نیست 20 سال انتظار کشید.

نساجی با این 3 امتیاز یک پله در جدول صعود کرد و در رده هشتم نهاده شد. سپاهان هم 45 امتیازی و در رده چهارم جدول باقی ماند. در این مسابقه قلعه نویی هم روی نیمکت تیم حضور داشت.البته زردپوشان اصفهانی در این بازی کاملا بدشانس بودند و تیرک دروازه به یاری نساجی آمد. شکست سپاهان به سود استقلال تمام شد و فاصله امتیازی آبی پوشان با استقلال در رده دوم جدول به 4 امتیاز رسید. این دو تیم(سپاهان و استقلال) دوشنبه آینده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تهران باید به مصاف هم بروند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1106

به "نساجی یک- سپاهان صفر؛ آرپی جی زن لیگ علیه سهمیه سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی یک- سپاهان صفر؛ آرپی جی زن لیگ علیه سهمیه سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید